فیروزه کویرشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

۳شهراستان کرمان میزبان فیلم های سودای سیمرغ جشنواره سی ونهم فجرهستند - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران فیلم‌های سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم فیلم فجر در شهرهای کرمان ، سیرجان و *رفسنجان* خبر داد.
وحید محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تصمیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای تمرکززدایی و برنامه‌ریزی در جهت استفاده هر چه بیشتر مخاطبان شهرستانی از اکران فیلم‌های روز سینمای ایران خبر داد و اظهار داشت: امسال علاوه بر سینما شهرتماشای کرمان، سینما قدس سیرجان و *سینما گلستان امین رفسنجان* هم بعنوان میزبانان اکران فیلم‌‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده‌اند.
وی با بیان اینکه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در استان‌های مختلف کشور از جمله کرمان برگزار می‌شود عنوان کرد: در جشنواره امسال ۱۶ فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور دارند و این فیلم‌ها قرار است برای علاقه‌مندان به هنر سینما اکران شوند.
وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر با هماهنگی ستاد کرونا و وزارت بهداشت فقط در شهرهای آبی و زرد و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و فاصله بین دو سانس نیم ساعت است و در این زمان سالن‌ها ضدعفونی و تهویه هوا در آن‌ها انجام می‌شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر