فیروزه کویرشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مردم نباید در آرامستان ها تجمع کنند / منع تردد شبانه تشدید و جریمه های بیشتر می شود - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

دکتر”علی زینی وند” استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرون: متاسفانه اکثر استان ها کاهش روند نزولی یا روند صعودی در ابتلا به کرونا داشته اند و ما نیز در استان کرمان کمی روند صعودی داشته ایم بنابراین باید خیلی مراقبت کنیم و باید آمار به تفکیک هر شهرستان اعلام شود.
اکنون از ۱۷ شهر با وضعیت آبی در استان به ۱۱ مورد رسیده ایم و یک شهر(بافت) به وضعیت نارنجی برگشته و این هشداری برای ماست.
با توجه به تعطیلی در پایان هفته جاری از مردم درخواست داریم به صورت جدی پروتکل ها را رعایت کنند زیرا اکنون آمارها به ما هشدار می دهد و شرایط سخت شده است.
سن ابتلا به کرونا پایین آمده و مرگ و میر در سنین زیر ۵۰ سال اتفاق می افتد و دو ورزشکار کشورمان را از دست دادیم و این ها هشدار است و اگر رعایت نکنیم، ممکن است برای همه ما و نزدیکانمان اتفاق ناگواری بیفتد.
مردم نباید در آرامستان ها تجمع کنند و در صورتی که این تجمعات غیرعادی شود، فرمانداران ورودی ها را ببندند و در این زمینه نیاز به مصوبه نداریم و فرماندار باید حتما برخورد کند و اگر مقاومت بشود، به دستگاه های قانونی مراجعه کنند و این سخت گیری ها شامل مراسم عروسی، عزا و … است.
از نیروی انتظامی درخواست داریم منع تردد شبانه تشدید و جریمه های بیشتر و به صورت پیامکی به مردم اعلام شود زیرا این محدودیت، قانون است و نقض قانون جریمه دارد.
با اعمال محدودیت سفر به برخی استان ها، احساس می کنیم ما در استان کرمان با هجوم مسافر مواجه شویم که درخواست داریم نیروی انتظامی آمار به ما بدهد تا ما کرمان را نیز ممنوع کنیم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر