فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجتماع صادقیون همراه بااستقبال باشکوه از شهیدگمنام در امام زاده سید جلال الدین اشرف - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری فیروزه کویر :همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و گرامیداشت مقام عالی امام زاده سید جلال الدین اشرف شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، اجتماع بزرگ صادقیون همزمان با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در امام زاده سید جلال الدین برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهید پرور خطه نوق همه ساله در روز شهادت پیشوای ششم شیعیان جهان به صورت کاروان های پیاده روی از جوادیه الیه فلاح مسیر ۵۵کیلومتری را طی نموده و به کاروان بزرگ صادقیون روستاهای دهستان رضوان ملحق شده و تا امام زاده سید جلال الدین اقامه عزا میکنند

امسال صادقیون با استقبال باشکوه میهمان ویژه خود شهید تازه تفحس شده دفاع مقدس را از روستای شمس آبادو اسماعیل آباد تا حرم مطهر امام زاده سید جلال الدین بر دستان خود تشییع نموده و در حرم مطهر طواف داده و رزقشان را از امام صادق . امامزاده سید جلال الدین و این شهید گرانقدر گرفتند..

اجتماع بزرگ صادقیون رفسنجان در حرم مطهر با حضور فرماندار فرمانده انتظامی مسئولین سپاه .ریاست اوقاف .شورای شهر و مسئولین شهرستان و مسئولین بخش های نوق وفردوس ابتدا با قرائت قرآن توسط قاری احمد رضا زینلی با سخنرانی امام جمعه رفسنجان حجه السلام عسکری و مداحی کربلایی حسین محبان همراه با سینه زنی همراه بود در ابتدای مراسم سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر و دبیر ستاد صادقیه رفسنجان ضمن خوش آمد گویی عزاداران از کرامات حضرت صادق الائمه مطالبی بیان نموده و وجود این امام زاده شاخص را عنایت پروردگار به مردم دیار نوق و شهرستان رفسنجان داستند..

عزاداران پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از ناهار تبرکی که به همت مواکب خاتم الانبیاء رفسنجان و امام علی (ع) نوق به همت مجتمع مس رفسنجان تدارک داده شده بود بهره مند شدند..

ایستگاهای صلواتی در طول مسیر و مواکب اهل حرم امامزاده  و انصارالحسین فیض آباد نیز در روز شهادت با چای و شربت و کیک و… پذیرای کاروانیان بودند…

نیروهای نظامی و انتظامی بسیج و سپاه مسئولیت نظم و امنیت مراسم را برعهده داشتند.

 

Likes0Dislikes1
نظرات و ارسال نظر