فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مس رفسنجان‌ در تلاش برای طلا شدن - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

عصر امروزجمعه ۳۰‌ ام‌ آبان‌ ماه تیم‌ فوتبال‌ مس رفسنجان‌ به مصاف تیم‌ گل گهر سیرجان‌ خواهد رفت و چشم‌ ها همه به #طلایی‌ شدن‌ مس دوخته شده است و باید دید آیا این تلاشگری و‌ کیمیاگری صورت خواهد گرفت؟؟
رفسنجان به شهرطلای سبز معروف است به این‌ معنا که اقتصادش بر پایه تولید پسته است در کنار آن‌ ظرفیت خدادادی معادن‌ مس( بزرگترین معدن مس روباز در خاورمیانه) را هم دارد معادنی که اگر مضراتی‌ از ناحیه آن همچون بروز بیماری های ریوی و قلبی، سرطانی و ‌‌..‌.، از بین رفتن مراتع و بتدریج نابودی صنعت دامداری و حتی کشاورزی را دارد در کنار این‌ ها مسئولیت های اجتماعی مس در قالب حمایت از بخش های مختلف ورزشی، بهداشتی، هنری، محرومیت زدایی و … چه برای رفسنجان چه برای غیر رفسنجان مشهود است.
مس؛ تیم های مختلفی در رشته های والیبال، فوتبال و … دارد و تیم فوتبال مس رفسنجان سال گذشته به لیگ برتر راه یافته است و تمرین ها و دربی هایی را در حال اجرا دارد.
امروز جمعه رفسنجان میزبان تیم فوتبال سیرجانی هاست و قرار است ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه تیم فوتبال مس رفسنجان با تیم‌ فوتبال گل‌ گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای صنعت مس در شهر رفسنجان به رقابت‌ بپردازند.
شهروندان رفسنجانی با شنیدن اختصاص هتل مخصوص تیم صنعت مس رفسنجان به مهمان (گل گهر سیرجان) و اسکان تیم مس دریک از هتل های کرمان، ناراحت شده و در اذهان این مطلب یادآور شد که بیش از هر زمان دیگر منفعت مس برای غیر بومی ها بوده و خواهد بود و بیش هر زمان دیگر می طلبد این جا مسئولان شهرستان با جدیت از تیم خود دفاع کنند.
دوستان مسئول ؛باید بدانند بازی کردن با احساسات هزاران هوادار رفسنجانی آن هم در بازی های لیگ برتر که بین تیم ها وجود دارد وبا یک باختِ رقیب؛ آن‌ هم از سیرجانی ها که همیشه و در همه شرایط رفسنجان را پایین تر از خود پنداشته اند با نام مهمان نوازی کاری است بسیار ناسنجیده.
البته امیداوارم بازیکنان مس رفسنجان در شرایطی که بیشتر به میهمان‌ نزدیکند تا به میزبان، حداقل امروز جمعه بتوانند در مصاف سیرجانی ها گل های طلایی را در دروازه تیم‌ مقابل وارد کنند و  مس را به طلا تبدیل و دل رفسنجانی ها را شاد کنند.

به امید موفقیت تیم دیار فاتحان اروند
قلم: فاطمه استادحسینی

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر