فیروزه کویرشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نشست مسئولین آموزش و پرورش رفسنجان با امام‌جمعه شهرستان به مناسبت هفته گزینش - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش فیروزه کویر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان ، این جلسه یکشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹ باحضور حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان، حسین تقوی رشیدی زاده معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش رفسنجان، حسین اکبری کارشناس مسئول گزینش، محمد علی‌محمدی رییس اداره سوادآموزی، رستا حسنی کارشناس مسئول حراست و اکبر قاسم زاده کارشناس گزینش در دفتر امام جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد.
در ابتدا، حسین تقوی رشیدی زاده مدیر آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص هسته گزینش و تاریخچه ی سالروز تشکیل هسته ی گزینش از ابتدای انقلاب تا کنون بیان کرد.
سپس، اکبری مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان، گزارشی از حوزه گزینش در سال گذشته و سال جاری ارائه نمود.
در ادامه، حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی در جامعه دارد و تاثیرگذارترین فرد در سیستم آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت معلم است.
انتخاب و گزینش این افراد بسیار حساس و مهم است، چون در کل جامعه، کشور و جهان تاثیرگذار است، سعی کنید نخبه ترین افراد را انتخاب کنید. بچه ها، به کوچک ترین جزئیات در شخصیت معلم هم دقت میکنند و هم او را الگو قرار می دهند.
وی افزود: بهترین افرادتان را در دبستان به‌کار بگیرید، چون زمینه سازی شخصیت هر فرد در دوره ی ابتدایی است و نسبت به بقیه مقاطع حساسیت بیشتری دارد. در گزینش نه سخت گیری های بی‌جا کنید نه ولنگاری. این کار باید بسیار دقیق و حساس انجام شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر