فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از برخورد کامیون بنز با پژو 405 و کشته شدن 2 و مجروحیت 3 نفر در این سانحه خبر داد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش فیروزه کویر به نقل از سرهنگ علی رضایی: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۵ محور باغین – رفسنجان (رو به روی کارخانه سیمان ممتازان – دوربرگردان به سمت باغین) مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
سرهنگ “رضایی” افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر برخورد کامیون بنز با پژو، ۲ نفر کشته و ۳ نفر مجروح که به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: خودرو پژو با ۵ سرنشین به صورت خانوادگی از رفسنجان عازم کرمان بوده که در این سانحه خانم ۶۴ ساله و یک خانم جوان از سرنشینان پژو در دم فوت کرده اند و ۲ سرنشین خانم و راننده پژو( آقا) نیز مجروح شده اند.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه علت این سانحه هنوز در دست بررسی است، بیان کرد:استفاده از کمربند ایمنی نقش قابل توجهی در پیشگیری از سوانح دلخراش رانندگی دارد و بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان در محورهای برون شهری الزامی است.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر