فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:مس رفسنجان تیمی بی حاشیه وفنی است - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: تیم ذوب آهن امسال یکی از بهترین تیم‌های مسابقات است و به هیچ عنوان به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی‌کنیم و تیم با کیفیت و قابل احترامی است.
وی افزود: تیم ما هم فکر می‌کنم توانستیم مقداری از آن شخصیتی که مدنظر من در ابتدای سال بوده برای مس رفسنجان ایجاد کنیم و امیدوارم این آخرین بازی خودمان در نیم فصل اول را به‌درستی و با نتیجه خوب به پایان برسانیم و خودمان را برای نیم‌فصل دوم مسابقات مهیا کنیم.
ربیعی گفت: فکر می‌کنم از لحاظ کیفی چون هر دو تیم روی مدار بازی روی زمین و انجام بازی‌های ترکیبی جزو تیم‌های خوب هستند یکشنبه روز خوبی برای هواداران هر دو تیم باشد.
ربیعی با بیان اینکه دغدغه‌ای که داریم مصدومیت است که پنج شش بازی درگیر این مسئله هستیم، افزود: فردا کریم‌زاده را به عنوان محروم داریم که در بازی قبلی اخراج شد، نورمحمدی، آقاجانپور و سالاری را نداریم، قاضی را فردا داریم و یکی، دو نفر از بچه‌ها بعد از بازی پرسپولیس آسیب‌دیده هستند اما تمام تلاش تیم پزشکی این است که به بازی برسند.
ربیعی اظهار کرد: ما در رفسنجان از نظر سخت افزار و ساختار محدودیت داریم و باشگاه شبانه‌روز در حال تلاش هستند و باید بتوانیم شرایط ایجاد کنیم، ما جلوی تیمی می‌رویم که بازیکن خارجی دارد که این تبعیض است. با تیمی که فردا بازی داریم دو، سه بازیکن خارجی دارد و اینها شرایط را متفاوت می‌کند اما گله‌ای نیست و تمکین نسبت به قوانین و قانونگذار می‌کنیم.
وی اضافه کرد: مس رفسنجان را تبدیل به یک تیم بی‌حاشیه که شخصیت تیمی و فنی دارد تبدیل کردیم و رفته رفته باید به آن شاخ و برگ بیشتر بدهیم که تیم نظام‌مندتر شود. از بازیکنانم برای تلاش مجدانه‌شان تشکر میکنم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر