فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام مدیر عامل وهیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

فیروزه کویر/متن پیام به شرح ذیل است: همدلی و اتحاد همواره بزرگترین محرک در پیشبرد تیم به سوی افتخار است و در این راه صمیمی ترین واژه ها در فصل اتحاد و افتخار به تصویر کشیده شد. به همین سبب بر آن شدیم تا در پایان نیم فصل اول فوتبال لیگ بیستم برتر کشور، قدردان این همدلی و اتحاد باشیم.
نخست به حمایت و همدلی مردم محبوب و قابل احترام شهرمان ارج می نهیم که با شعار *مس رفسنجان سرچشمۀ مس ایران* ثابت کردند مس با نام رفسنجان عجین شده است و دیگر دستان پرتلاش کارگران و مهندسان نستوه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را به گرمی می فشاریم که موجب دلگرمی ما در میدان بودند و در ادامه قدردان حمایت بی دریغ مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران ومدیران عالی شرکت، مدیریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مسئولین بزرگواری که دلسوزانه و با همت والایشان در کنار تیم شهر ماندند و یاری گر ما بودند همانگونه که درصعود نقش آفرین بودند. همت جانانه شما را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
خداقوت جانانه عرض می کنیم به کادر فنی، سرمربی و اعضای باغیرت تیم که نفس های خود را برای ساختن تیمی با شخصیت و قابل احترام به شماره انداختند و خداوند را شاکریم که نتیجه همه این تلاش ها تحسین اجتماعی کم نظیری هست که در پایان نیم فصل اول مایه مباهات گردید.
از همکاران مجموعه باشگاه نیز به جهت پشتیبانی و هموار کردن مسیر پیشرفت تقدیر و تشکر می نماییم.در ادامه راه امید داریم که با استعانت از خداوند متعال وتمسک به اهل بیت«ع»، شهدای گرانقدر سرزمین فاتحان اروند و همچنین دعای خیر شما مردم عزیز، نام رفسنجان و مردم رفسنجان در تاریخ فوتبال ایران بدرخشد و باشگاه فرهنگی وورزشی مس رفسنجان سفیر فرهنگی شایسته این دیار باشد.

“مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان”

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر