فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه اول استان توسط مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان:در فعالیت‌های پژوهشی، - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

نشست خبری مدیریت اداره اموزش و پرورش رفسنجان با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر :تقوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان درنشست خبری با اصحاب رسانه  گفت:برای ساماندهی در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان یا همان شاد فکر می‌کردیم سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ را پشت سر می‌گذاریم و از اول مهر ۹۹ کلاس‌های حضوری را داریم و حضور دانش‌آموزان را در مدارس خواهیم داشت که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تمام سال تحصیلی را به غیر از چند هفته‌ای که به‌صورت نیمه حضوری بود با غیر حضوری پشت سر گذاشتیم.

وی افزود:

در این یک سال تحصیلی، هم همکاران ما با مشکلات مختلف و متعددی مواجه بودند هم دانش‌آموزان و اولیاء بزرگوار، در حالی که دانش‌آموزان که محور اصلی تعلیم و تربیت هستند حضوری در اختیار نداشتیم و همه کلاس، درس، مشق و مدرسه و همه خلاصه شده در یک گوشی یا تبلت و در نهایت یک لپ تاپ که با وجود سختی‌ها مجاهدت‌های خاموش معلمان ما در تاریخ ماندگار خواهد بود.

تقوی‌ با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری پایه دوازدهم و نهم تصریح کرد: تصمیم‌گیرنده در این خصوص وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا بودند.
پایه دوازدهم برای کنکور و پایه نهم برای هدایت تحصیلی نیاز بود که حضوری برگزار شود و در این خصوص پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه‌های برگزاری امتحانات رعایت خواهد بود و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بازرسی می‌کند اگر موارد مطابق پروتکل‌های بهداشتی نبود اعلام می‌کند تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، عنوان کرد: اگر بودجه‌های بیشتری به سمت آموزش و پرورش هدایت شود در کاهش آسیب‌های اجتماعی هم مؤثر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: در فعالیت‌های پژوهشی، مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان رتبه اول استان را کسب کرده است و در زمینه فعالیت‌های پرورشی ۳۷ رتبه استانی کسب کرد که در این مسابقات ۵ هزار دانش‌آموز به‌صورت مجازی شرکت کرده بودند.

وی همچنین به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: این مراسم به‌صورت محدود در سالن شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر