فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش تجلیل از دختران خادمیار رضوی در رفسنجان برگزار شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ؛
همایش تجلیل از دختران خادمیار رضوی در رفسنجان برگزار شد

همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر ، خادمیاران رفسنجانی از ۴۰ دختر خادمیار که مقلد از سیره خواهر خورشید هستند تجلیل کردند .

محمود ترقی خواه ، مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رفسنجان در حاشیه برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و تجلیل از دختران پیرو سیره آنحضرت ضمن گفتگو با خبرنگار ما و بااشاره به ویژگی های اخلاقی کریمه اهل بیت (ع) بیان کرد : عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می‌رفت. پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت، گوهرهای تابناک امامت و سکان داران کشتی انسانیت بودند.
وی افزود : دختران جامعه امروز باید با تقلید از سیره و فرهنگ ائمه معصومین (ع) از اوصاف و شایستگی های آنان بهره برده و این صفات را در خود نهادینه سازند . تقواپیشگی ، پاکی و پاکدامنی ، حجاب و پوشش اسلامی از مهمترین ویژگی هاییست که هر دختر اسلامی باید دارا باشد .
محمود ترقی خواه با اشاره فعالیت های خادمیاران برای ترویج و تشویق الگوبرداری از سیره حضرت معصومه (س) برای زنان و دختران تصریح کرد : در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) و همزمان با جشن میلاد آنحضرت از ۴۰ دختر خادمیار رضوی در کانون های مختلف خدمت رضوی تجلیل و هدیه ای به رسم یادبود و برای تبرک جستن از خواهر خورشید تقدیم آنان شد .

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر