فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن میلاد امام رضاعلیه السلام و تجدید بیعت خادمیاران رضوی شهرستان رفسنجان با امامزاده سید جلال الدین - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

حال و هوای امام رضایی رفسنجانی ها در کنار کاروان خدام حرم مطهر رضوی

با ورود کاروان خدام حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک به شهرستان رفسنجان ، حال و هوای مردمان این دیار امام رضایی شد .

به گزارش خبرنگارفیروزه کویر:  به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت وروز ولادت

پیشوای هشتم شیعیان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام

مراسم جشنی همراه با تجدید بیعت خادمیارن رضوی خادمیارن شهرستان رفسنجان و حومه با امامزاده سید جلال الدین اشرف بمنطور ترویج فرهنگ رضوی و خدمت کریمانه  باسخنرانی حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان  باحضور حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان بخشی بخشدار مرکزی و محمدی بهجت بخشدار فردوس با همکاری کانون خادمیاران رضوی شهرستان و امور فرهنگی امامزاده سیدجلال الدین برگزار شد .

امام جمعه رفسنجان گفت: توصیف شجاعت های خادم مجاهد ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) بشمار میرود و در وصف آن شهید والامقام همین بس که دشمنان آنقدر از وجود او می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان او را پر پر کردند .

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم افزود :سردار سلیمانی که هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود را به رخ دشمن کشید و تاکید کرد : این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد . حالا در سالروز میلاد ولی نعمت ایرانیان متعهد میشویم که پیرو مکتب سلیمانی تا آخر می ایستیم و از ارزش های این مکتب دفاع خواهیم کرد .

گفتنی است منطقه نوق رفسنجان با ورود کاروان خدام رضوی حال و هوای امام رضایی گرفته و بیماران و خانواده های معظم شهدا از این حال و هوا بصورت ویژه برخوردار شدند..

درپایان مراسم دکلمه خوانی خانم اسماعیلی و پس از آن به قید قرعه تعدادی جوائز ارزنده به حاظرین در مراسم اهدا شد..

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر