فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدیداصحاب رسانه ازپروژه های در حال ساخت و بازسازی اماکن ورزشی رفسنجان - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر صبح امروز توررسانه ای به همت رئیس و مسئولین اداره ورزش جوانان شهرستان   و باشگاه صنعت مس رفسنجان باحضور اصحاب رسانه برگزار و از اماکن ورزشی در حال ساخت وبازسازی بازدید شد

خبرنگاران از روند ساخت باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای مس رفسنجان و موسسه چند منظوره ای مرحوم شادروان ایوب علی بیگی در منطقه عبدالله آباد

از مجموعه ورزشی فرهنگیان رفسنجان

از سالن ورزشی دو منظوره ورزشگاه تختی رفسنجان که این مکان ورزشی با ظرفیت ۷۵۰ الی ۸۵۰ نفر برای ورزش والیبال و بستکبال در حال احداث است.

از سالن ورزشی دو منظوره ای عدالت رفسنجان  که  از صفر تا صد آن بازسازی شده و مورد بهره داری قرار گرفته است.

و زمین چمن طبیعی سرداران شهید لاهیجان  با زیربنای ۸ هزار مترمربع و حصارکشی ۷ هزار مترمربع قابل استفاده است

از زمین چمن طبیعی شهدای نوش آباد رفسنجان  به مساحت ۱۲هزار مربع است که اصلاح و نگهداری زمین چمن آن و ساخت مجموعه استراحتگاه و اتاق داوران

در این مجموعه به همت باشگاه فرهنگی و ورزشی مس رفسنجان انجام شده است.

و سالن ورزشی چند منظوره ای شهدای دانش آموزی گمنام بازدیدنمودند

امینی مقدم  معاون اجتماعی روابط عمومی باشگاه صنعتی ورزشی مس: در تور رسانه ای خبرنگارن گفت درخصوص فعالیت های باشگاههاواقدامات صورت گرفته در حمایت از ورزش شهرستان رفسنجان عنوان کرد:یکی ازضلع های توسعه شهرستان رفسنجان ورزش است ودرکنار کشاورزی و صنعت این ضلع کامل می شود.

امینی مقدم بیان داشت: از اداره ورزش جوانان تشکرمی کنم که باروحیه مطالبه گری درکنارهم وباهمکاری هم توانستیم ۱۱مورد ازاماکن ورزشی را بازسازی و نوسازی کنیم.

ایشان افزود: باشگاه درکنار ورزش جوانان وحامی ورزش جوانان است واین برنامه حمایتی ادامه خواهد داشت.

در ادامه افزودند: برنامه ورزش روستایی نیز در برنامه باشگاه قراردارد وباتشکیل باشگاهها واماکن ورزشی آغاز خواهد شد واین برنامه دردستورکاراست.

وی ادامه داد: برنامه های اجتماعی با کرونا تحت الشعاع قرارگرفته وفعالیت های فرهنگی قطعاً بیشترخواهد شد.

ایشان گفتند: درکنارارگانها وانجمن هاحامی خوبی برای فرهنگ که به عنوان سفیر فرهنگی باشگاه انتخاب شده است انجام وظیفه خواهیم کرد.

امینی مقدم در ادامه افزود:چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان جمع‌آوری شده تا ۲۸ مهرماه که فصل جدید لیگ برتر شروع می‌شود، این چمن آماده خواهد شد.

 عظیمی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش رفسنجان:

*⭕️ ازنظروالیبالیست هاو ورزش کاران سالن فرهنگیان جزو بهترین سالنهای ورزشی کشور است*

دکترعظیمی درجمع اصحاب ورسانه وخبرنگاران :درخصوص سالن ورزشی فرهنگیان که رشته های ورزشی متعددی دران ارائه می شود در مورد بهسازی این مکان گفت: باعنایتی که باشگاه فرهنگی ،ورزشی صنعت مس به کل شهرستان رفسنجان داشتند این عنایت شامل حال آموزش و پرورش رفسنجان هم شد.

وی بیان داشت: دوسالن تخصصی یکی بستکبال ودیگری والیبال است که قبلاً کف پوش مناسبی نداشت وباتعاملاتی که صورت گرفت قرارشدپارکت شود و به نحوی پارکت اجراشد که آسیبی به مفاصل ورزشکاران نرسد ومابرای اینکه این سالن مورد تایید قراربگیرد والیبالیست هاوبستکبالیست ها دران تمرینی انجام دادند که تک تک آنها راضی و خرسند بودند وورزشکاران تأیید کردندوعنوان کردن این سالن جزو بهترین سالن های کشور می باشد.
ایشان ازطرف دکتر تقوی مدیریت آموزش و پرورش ازمجتمع فرهنگی ورزشی صنعت مس تشکرکردکه توجه داشتندواین مجموعه ورزشی را جهت استفاده ورزشکاران آماده می کنند،
این مجموعه مشترک بین فرهنگیان و باشگاه فرهنگی صنعت مس می باشد.

امیر پناهی مسئول اماکن ورزشی مس:

*هیچ نهادی در۲۰سال گذشته به مجموعه ورزشی رفسنجان رسیدگی نکرده است*

امیری پناهی درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان نمود:

باشگاه مس درراستای کمک به ورزش شهرستان رفسنجان تصمیم گرفته است تمهیداتی را انجام دهدوزیر ساختهایی را درست کند.

وی در ادامه بیان داشت:مجموعه ورزشی رفسنجان در۲۰سال گذشته توسط هیچ نهادی رسیدگی نشده است.

وی گفت:اماکن ورزشی مشکل سرمایشی،گرمایشی وکف پوش دارند واکثرمشکلات درزیرساخت هاست!

ایشان در مورد سالن ورزشی عبدالله آباد گفتند: برای این سالن کف پوش نووباضمانت ۱۰ساله و روشنایی تامین گردیده است وزیرسازی درحال انجام است.

وی گفت: درزمینه سکوی ورزشی سالن های ورزشی چون استاندارد نیستند نمی توانیم سکوتعبیه کنیم چون گنجایش باید بزرگ باشدتابتوان سکودرست کرد وازپلکان وحضورتماشاچی بهره مند بود .

امیری مقدم: درسالن های ورزشی اصلی ۹دی وتختی چون فضای زیادی داریم ازپلکان وحضور تماشاچی می توانیم بهره مند شویم.

 

 

 

ا

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر