فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان منصوب شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری فیروزه کویر :مراسم  معارفه رضا قدیری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد رفسنجان و تقدیر از حجت الاسلام علیمرادی ریاست سابق دانشگاه، با حضور علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیمرادی  بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به منظور تجدید تمدن اسلامی شکل گرفت و رسالت بزرگ دانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است، پیشتاز به سوی تمدن بزرگ نوین اسلامی است.

وی افزود: دانشگاه در مسیر معرفت، کرامت، شرافت دینی و انسانی آحاد بشر، گام برداشته و این مسئله است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و باید به حلقه نهایی که در بیانیه گام دوم انقلاب و در فرمایشات دیگرشان اصرار داشتند، برسیم.

حجت الاسلام علیمرادی بیان کرد: تمدن اسلامی باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد و رسالت دانشگاه همین است.

رضا قدیری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با تشکر از روسای سابق این دانشگاه، اظهار کرد: محوریت و اولویت اصلی دانشگاه بحث فرهنگی بوده و در این زمینه ها بر اساس اهداف کلان و ارزش های نظام کار شده است و بعد از شهادت سلیمانی برای نهادینه کردن مکتب شهید سلیمانی فعالیت هایی انجام شده است.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر