فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشگاه «فرهنگیان» رفسنجان به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد/قرارگرفتن در دفترچه کنکور 1401 - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

با پیگیری نماینده رفسنجان و انار در مجلس؛
دانشگاه «فرهنگیان» رفسنجان به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد/قرارگرفتن در دفترچه کنکور ۱۴۰۱
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم، رئیس دانشگاه فرهنگیان با فعال شدن کد دانشگاه فرهنگیان رفسنجان و قرارگرفتن در دفترچه کنکور سراسری موافقت کرد و دانشگاه فرهنگیان رفسنجان به طور مستقل فعالیت خواهد کرد.
به گزارش فیروزه کویر:حجت الاسلام دکتر حسین جلالی با اشاره به جلسه روز یکشنبه با خنی فر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه قبلا دانشگاه فرهنگیان رفسنجان را در قالب دانشکده امام صادق (ع) و مرکز دانشسرا داشتیم، سالهاست که تعطیل شده و کد آن غیرفعال شده بود، که از مدت ها پیگیر راه اندازی دانشگاه فرهنگیان به طور مستقل بودیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بر فعالیت این دانشگاه زیر نظر کرمان بود و اکنون ۶۰ دانشجو دارد، دو سالی هست که دانشجوی کرمان را میهمان می کنیم که بتوانیم دانشگاه را فعال کنیم.
وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری هم بر قوت گرفتن دانشگاه فرهنگیان است و دیگر اینکه خیران همت کردند دانشگاه فرهنگیان رفسنجان را آماده و تجهیز کردند؛ بنابراین این درخواست کردیم کد دانشگاه فرهنگیان رفسنجان فعال شود و این دانشگاه به صورت مستقل از طریق آزمون سراسری دانشجو بگیرد، که الحمدلله در این جلسه با درخواست ما موافقت شد.
حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: این دستور صادر شد و نامه آن را هم گرفتیم، ان شاءالله در کنکور ۱۴۰۱ این مهم میسر شود و ما هم پیگیری می کنیم مانعی برای تحقق این کار وجود نداشته باشد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر