فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با پیگیری نماینده و دستور وزیر اقتصاد؛ *«رفسنجان دارو» از تعطیلی رهایی یافت - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

با پیگیری نماینده و دستور وزیر اقتصاد؛
*«رفسنجان دارو» از تعطیلی رهایی یافت/تأکید نماینده بر سرعت بخشی به اجرای پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در حضور وزیر نیرو*

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم و وزیر در حضور بنده با وزارت رفاه تماس تلفنی برقرار و درخواست کرد، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود.
حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در خصوص دیدار امروز دوشنبه با خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون شرکت رفسنجان دارو اظهار کرد: این شرکت برای رفسنجان و جنوب شرق کشور مهم و برند است. حدود ۶۰ نفر اشتغالزایی دارد که در حال حاضر به دلیل بدهی به بانک در آستانه تعطیلی بوده و این سرمایه راکد مانده است.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم و وزیر در حضور بنده با وزارت رفاه تماس تلفنی برقرار و درخواست کرد، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود، که الحمدلله این مسأله منجر به نجات این شرکت از تعطیلی خواهد شد و امیدوارم با مدیریت درست اقتصادی، شرکت رفسنجان دارو بتواند سرپا بایستد و اشتغال خوبی ایجاد کند و به عنوان برند دارویی جنوب شرق همچنان فعالیت کند.
دکتر جلالی همچنین در این دیدار با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم دارند، درخواست امهال وام ها را مطرح کرد و خواستار بخشش سودهای بانکی شد.
***در دیدار با وزیر نیرو؛ «تأکید نماینده بر سرعت بخشی به اجرای پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی»
نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت امروز همچنین با مهرابیان وزیر نیرو دیدار و پیرامون مسأله نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی رفسنجان مباحثی مطرح کرد و با ابراز گله مندی از عدم سرعت بخشی به این پروژه، گفت: با توجه به کمبود برقی که در منطقه داریم، این تأخیر به نفع ما نیست.
حجت الاسلام جلالی از تماس مهرابیان برای شنیدن گزارشی از وضعیت نیروگاه رفسنجان با یکی از بخش های وزاتخانه خبر داد و گفت: قرار است هفته آینده جلسه دیگری با وزیر در این خصوص برگزار و نسبت به سرعت دادن به این پروژه تصمیماتی گرفته شود.
مسأله انتقال آب خلیج فارس برای شرب هم موضوع دیگری بود که حجت الاسلام جلالی خواستار تعیین تکلیف آن شد و پیرامون تأمین آب های کشاورزی هم مباحثی مطرح شد.
***دیدار با وزیر کار؛«پیگیری مشکلات بیمه، اشتغال خرد و بازنشستگی کارگران و…»
دیدار با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوشنبه پرکار نماینده انجام شد و پیرامون مسائل تأمین اجتماعی، بیمه کارگران، اشتغال خرد و خانگی و… مسائلی مطرح و مقرر شد هفته آینده در جلسه ای با مجمع نمایندگان انقلابی با وزیر مسائل استان در خصوص مسائل مطرح شده و بیمه، بازنشستگی کارگران و …مطرح گردد و نسبت به حل آن اقدام شود.
**دیدار با رئیس بنیاد شهید؛ «پیگیری اشتغال و مسکن خانواده های ایثارگران»
حجت الاسلام جلالی رئیس مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان همچنین امروز به منظور پیگیری مسأله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و مسائل حوزه زمین و مسکن این خانواده ها با دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور دیدار کرد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر