فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهستان سید جلال الدین از شمیم عطر شهید گمنام سرشار از معنویت شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) شهرستان رفسنجان میزبان پیکر مطهر شهید گمنام بود و فضای معنوی این دیار بار دیگر با عطر شهدا پیوند خورد.

به گزارش فیروزه کویر روز گذشته مردم شهید پرور منطقه نوقات میزبان شهید گمنام بودند

مردم شهید پرور دهستان
*سید جلال الدین اشرف* در ساعات اولیه ورود پیکر پاک شهید گمنام با استقبال وصف ناپذیری از کاروان شهید گمنام، پیکر لاله عاشق را به آغوش کشیده و حماسه ای با شکوه از تعهد دینی و انقلابی خود را رقم زدند.

آنان بار دیگر همت و عزم والای خود را در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و مجاهدان راه حق و حقیقت نشان دادند.

درود خدا بر مردان و زنان، خانواده شهداء بر پیر و جوان، دانش آموزان، دانشجویان، مسئولین، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و همه اقشار متدین و انقلابی این خطه ی ولایتمدار، شهیدپرور و استکبارستیز که با حضور بی سابقه، مسئولانه و شکوهمند خود در مراسم استقبال و تشییع باشکوه شهید گمنام این لاله ی پرپر اسلام صفا و معنویت سال های دفاع مقدس را زنده کردند.

کاروان شهید گمنام که بدو ورود به منطقه نوق به سمت دهستان سید جلال الدین و روستاهای دهستان رضوان اسماعیل اباد و سپس روستاهای بخش فردوس . بخش نوق و شهر جوادیه الهیه فلاح حرکت کرده بود با استقبال بی نظیر مردم شهیدپرور و ولایتمدار این خطه روبرو شد.

مردم خطه نوق در قالب هیات عزاداری، با استقبال از کاروان شهید گمنام، صحنه های دلدادگی خود به شهدا و امام شهدا را به نمایش گذاشتند.

با ورود شهید گمنام به امامزاده
*سید جلال الدین اشرف* چشمان مردم برای دیدن پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار بارانی شده بود.

مادرانی را دیدم، آرام آرام برای شهید گمنام زمزمه لالایی می خواندند و مادرانه برایش می گریستند.

مادرانی که احساس انتظار را می شد از چشم های اشکبارشان فهمید در حالیکه اشک همانند باران بر گونه هایش سرازیر می شد شهید گمنام را صدا می زدند و شهید گمنام را زائر حضرت سید الشهداء (ع) می خواندند.

*مادر شهید جاوید الاثر حسین رنجبر* *محمدی* که سالهای زیاد بی تاب و چشم انتظار پیکر فرزندشهیدش است از ساعت ها در انتظار پیکر این شهید والامقام بود تا برایش مادری کند

خادمیاران رضوی منطقه نوق با برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر تشییع شهیداز مردم فهیم و شریف این دیار پذیرایی کردند.
مردم این دیار با چنان شور و شوقی از فرزند خوشنام سرزمین خود استقبال کردند که گویی سالها منتظر دیدار این فرزند فاطمی بودند.

پیکر پاک و مطهر این شهید خوشنام برای استقبال و تشییع توسط مردم انار و کشکوئیه به این شهرستان انتقال داده شد.

شهید جاویدالاثر ۲۳ ساله در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمده و از روز پنجشنبه میزبان مردم رفسنجان شده است

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر