فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک رسانی بیش از ده ها گروه جهادی بسیج و سپاه به مردم سیل زده رفسنجان - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

همزمان با بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در رفسنجان، بیش از ده ها گروه جهادی بسیج و سپاه در این شهرستان مستقر شده اند و در حال کمک رسانی به مردم سیل زده این شهرستان هستند

به گزارش فیروزه کویربه نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان؛سرگرد پاسدار شجاع الدینی مدیر روابط عمومی سپاه رفسنجان گفت: در پی بارندگی و طغیان رودخانه و سیلاب در سطح شهر گروه های جهادی پایگاه های بسیج و سپاه رفسنجان با حضور در محلات مختلف به کمک رسانی به مردم پرداختند.

وی توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم برای سیل زدگان روستا دره در توسط گروه جهادی شهید زینلی پایگاه ریحانه النبی حوزه حضرت رقیه (س) و برگزاری ادوی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی را از فعالیت های بسیج اعلام کرد و گفت: در اردوی جهادی که از هفتم مردادماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، بسیجیان با فعالیت هایی از جمله پخت و توزیع غذای گرم ، جمع آوری کمک های نقدی، توزیع آب معدنی، جمع آوری پتو و وسایل بهداشتی برای سیل زدگان امدادرسانی می کنند.

شجاع الدینی بیان کرد: جاده مسدودشده گلوسالارتوسط بسیجیان وهمکاری مردم پایگاه ثارالله خنامان بازگشایی شد و هم چنین ۱۵۰ پرچم مشکی «هر خانه یک حسینیه» به مردم سیل زده روستا دره در توسط گروه جهادی شهید ملا احمدی پایگاه نرجس خاتون روستا دره این روستا توزیع گردید.

وی شست و شوی رایگان قالی توسط گروه جهادی شهید سلیمانی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) و حضور گروه جهادی شهید حاج مجید زینلی از شب گذشته به صورت دائمی در روستای دره در را از دیگر فعالیت های امدادی بسیجیان رفسنجان عنوان کرد و گفت: گروه جهادی شهید حاج مجید زینلی حوزه سیدالشهدای رفسنجان به اهالی روستای دره در در جابه جایی اسباب و اثاثیه، آوار برداری، لایروبی منازل، تنظیف، رفت و روب و کمک به بهبود و تعمیر زیرساخت های روستا امدادرسانی نمودند.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان خاطرنشان کرد: احیاء پل بین شهر بهرمان و روستای باقرآباد بخش نوق، محکم کردن تیربرق ابتدای احمدآباد نوق بهرمان به همت بسیجیان پایگاه چمران روانمهران از حوزه صاحب الزمان بهرمان، ضدعفونی و کلرزنی مخزن آب و پیگیری ورود آب به چاه و تعمیر محل، توسط بسیجیان جوادیه فلاح نوق و لایروبی منازل دورمیدان محمدرسول الله رفسنجان توسط گروه جهادی حوزه صاحب الزمان بهرمان از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

سرگرد شجاع الدینی عنوان کرد: امدادرسانی به مردم سیل زده روستای کوثر ریز و شهرک فرهنگیان، بلوار کوثر و دیگر محلات سیل زده شهر در حال انجام است و ادامه دارد.

وی عنوان کرد: نیروهای جهادی سپاه ناحیه مقاومت و گروه موشکی ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه با دستگاه های خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین (بولدوزر، لودر، بیل مکانیکی، بابکت، کمپرسی، آمبولانس، خودروهای تاکتیکی سبک، سواری و …) با تشکیل قرارگاه پشتیبانی ، امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان رفسنجان را آغاز کردند.

شجاع الدینی افزود: در این قرارگاه جهادی ، نیروهای بسیجی و سپاهی مردم را در امدادرسانی به سیل زدگان رفسنجان یاری می دهند.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌ها، همواره در مقاطع مختلف پای کار مردم بوده و اکنون نیز با توجه به شرایط بحرانی وقوع بارش های سیل آسا و سیلاب با همه توان و تجهیزات، خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار داده است.

Likes0Dislikes0
دانلود باکس
مشاهده با QR کد
نظرات و ارسال نظر