فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرونده مرگ جوان فعال فضای مجازی در سیرجان به‌صورت ویژه رسیدگی خواهد شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه‌زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محسن نیک‌ورز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا(ع)سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰شهریورماه به محل عزیمت می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی‌جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می‌شوند.

نیک‌ورز بیان کرد: تحقیقات اولیه بیان‌گر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا واردشدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد، اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

 دادستان سیرجان اضافه کرد: آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳روز چهارشنبه ۹ شهریورماه با مادرش بوده است و جنازه وی چندساعت بعد در خودروی شخصی‌اش پیداشده است.

این مقام قضایی بر حفظ حرمت انسان‌ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته و یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می‌کنند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها می‌شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان اطلاع‌رسانی خواهد شد

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر