فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان: ۱۷.۵ میلیارد تومان با شرکت های صنعتی قرار داد بسته ایم - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان: ۱۷.۵ میلیارد تومان با شرکت های صنعتی قرار داد بسته ایم

به گزارش پایگاه خبری فیروزه کویر : دکتر رضا رنجبر عسکری رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته پژوهش در جمع اصحاب رسانه گفت: یکی از دغدغه هایی که مقام معظم رهبری مطرح کرده، ارتباط دانشگاه ها با صنعت است و در سال گذشته یک رشد تقریبا ۳۰۰ درصدی در حوزه ارتباط با صنعت داشتیم و سعی کردیم هم مسیر با صنعت باشیم و ۱۷.۵ میلیارد تومان با شرکت های صنعتی قرارداد بسته ایم.

? وی در ادامه افزود: امروزه صحبت از دانشگاه های آموزش محور و پژوهش محور نیست بلکه صحبت از دانشگاه های فناور و کارآفرین است که بتوانند اثر ملموسی در اقتصاد دانش بنیان داشته باشند تا کارآفرین و فارغ التحصیل ماهر تحویل جامعه دهند و ماموریت محور باشند و براساس مشکلات محیط اطراف خود قدم بردارد.

? رنجبر کریمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ فناور برتر استان کرمان از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان انتخاب شد گفت: کسب این افتخار نشان دهنده این است در سال گذشته خیز خوبی در عرصه فناوری داشته ایم. انتخاب مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان مرکز رشد نمونه نشان دهنده تلاش های موثر این دانشگاه در عرصه فناوری است.

? وی اظهار کرد: از دستاورد های دانشگاه در حوزه فناوری در راستای گفتمان سازی بین دانشجو ها بوده است که در استان ۲۰ دانشجو از دانشگاه ولیعصر در واحد های فناور استان به عنوان دستیار فناور مشغول به کار شده است، و تور های فناوری در راستای گفتمان سازی برگزار کردیم.

? رضا رنجبر کریمی با اشاره به اینکه در حوزه پژوهش دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان امسال توانسته پنج مقام در سطح استان کسب کند، افزود: یکی از کار های بزرگی که برای رفسنجان انجام شد صدور مجوز پردیس علم و فناوری بود، که عینا فعالیت های پارک علم و فناوری را انجام می دهد و با ایجاد این پردیس مراکز رشد و شتاب دهنده ها می توانند عملکردی بهتر داشته باشند.

? وی تصریح کرد: میزان اشتغال پذیری دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه ولیعصر در رشته فنی و مهندسی ۴۷ درصد و در مجموع از کل دانشگاه ۳۵ درصد اشتغال پذیری داشته ایم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر