فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح چند طرح عمرانی شهرداری رفسنجان با حضور استاندار و مسئولین شهرستان - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر،چندطرح عمرانی در رفسنجان با حضور استاندارکرمان افتتاح شد

با حضور دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ،امام جمعه، فرماندار،رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان گلزار شهدای این شهر گل افشانی شد

در ابتدای سفر استاندار بزرگترین دهکده ورزشی جنوب شرق و مهمانشهر جدید در زمینی به‌مساحت ۱۲ هکتار در جاده کمربندی سرچشمه تا یزد به زمین زده شد.

جابه‌جایی مهمانشهر از مطالبات مهم شهروندان است که پس از ۴۰ سال وقفه به همت و همراهی استاندار و مسئولان شهرستان به منظور ساماندهی اتباع بیگانه اجرا می‌شود.

این مجموعه با اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومان احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود طی مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد.

دهکده ورزشی به مساحت تقریبی ۱۲ هکتار در بلوار خلیج فارس در دو فاز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال احداث می شود.

در ادامه، پروژه‌های بهسازی میدان حضرت ابراهیم (ع)، خیابان انقلاب و میدان انقلاب با اعتبار ۳٠٠ میلیارد ریال و هم چنین دومین بوستان بانوان «شهیده زهرا حسن رمضانی» در محله ماهونک با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید

بوستان بانوان «شهیده زهرا حسن رمضانی» به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۵٠ میلیارد ریال در محله ماهونک احداث شده است.

بازدید  از پروژه تصفیه‌خانه آب در حال احداث این شهرستان که  هدف از این پروژه تصفیه آب شرب شهر رفسنجان است که مبلغ ۴۳۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده و توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حال اجراست.

و مجموعه ورزشی صنعت  مس  رفسنجان و بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تسکین از دیگر برنامه های سفر استاندار  به رفسنجان بود

استاندار گفت :چنانچه این پروژه دانش‌بنیان شود، در بحث تامین مالی و از  حمایت‌ها ی خوبی برخوردار خواهد شد

مدیر اجرایی  این بیمارستان گفت این پروژه در زمینی  به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با اعتبار ۴۰ میلیون دلار با پیشرفت فیزیکی ۱۸ درصد براساس پیش‌بینی‌ها پس از ۴ سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

سامانه تله متری اداره آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان که یک سامانه کنترلی شبکه توزیع آب است با حضور فداکار استاندار کرمان،  امام جمعه و فرماندارونماینده مردم در مجلس و مسئولین  شهرستان افتتاح شد.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر