فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان برگزار شد. - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

همزمان با چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایرات حضور خانم دکتر معین الدینی در مراسم جشن فارغ التحصیلی مرکز رفسنجان

به گزارش فیروزه کویر مراسم جشن دهه فجر و فارغ التحصیلی ۱۳۰ نفر از دانشجویان مرکز رفسنجان با حضور خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان و خانم دکتر صادقی راد سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان همراه با تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی و برنامه های شاد و مفرح برگزار گردید .
در این مراسم، خانم دکتر معین الدینی، با اشاره به سخنان امام راحل پیرامون اهمیت دانشگاه افزود: از نظر حضرت امام، دانشگاه مبدا همه تحولات است و مقدرات هر کشور به دست دانشگاهیان تعیین می شود و بنابراین دانشگاه بزرگترین اثر گذاری را در سرنوشت کشور دارد.
ایشان ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور در سال ۶۷ با شعار آموزش برای همه، همه جا ،همه وقت تاسیس شد و توانسته خدمات آموزش عالی ارزان و با کیفیت را در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و ما در استان کرمان با افتخار اعلام می‌کنیم ۶۰۱۶۶ نفر از دانشگاه پیام نور استان کرمان فارغ التحصیل گردیده اند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: شما دانشجویان، در چهار سال به قدر توان دانش فرا گرفتید، اما فارغ التحصیلی به معنای پایان کسب علم دانش نیست و باید مطالعه و کسب علم دانش از برنامه های همیشگی شما باشد تا بتوانید همواره اطلاعات بروز را رصد کنید و از قافله علم و دانش عقب نمانید.
گفتنی است در ابتدای این مراسم، خانم دکتر صادقی راد سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان در سخنانی خطاب به فارغ التحصیلان گفت: امروز که با نور دانش توانمند شده اید، با توکل به خدای مهربان و با عزمی در مسیر اعتلای کشور و ترسیم زندگی شرافتمندانه برای خود و خانواده و جامعه گام بردارید
اجرای تاتر، موسیقی و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر