فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

 

? به همت هیأت همگانی شهرستان و با همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، بخشداری مرکزی، بخشداری نوق، بخشداری فردوس و همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم در رفسنجان برگزار می شود.

? در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم که با حضور معاون فرماندار، بخشداران، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از رؤسای هیأت های ورزشی برگزار شد، پیرامون برگزاری همایش بحث و تبادل نظر شد.

? در این نشست سیدمحسن سجادی سرپرست هیأت همگانی شهرستان با اشاره به اینکه همایش دوی امدادی با حضور ۲۲ دونده از استان کرمان برپا می شود، گفت: مسیر همایش از مقبره شهید گمنام شهرک یادگار امام آغاز می شود و تا مرقد شهید عارف حاج علی محمدی پور ادامه خواهد یافت.

? وی با اشاره به اینکه دونده ها مسیر روستاهای شمس آباد، اسماعیل آباد، بهرمان، صفاییه را تا دقوق آباد طی می کنند، ادامه داد: با توجه به تقارن این روز با میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار زیارت مرقد پاسداران شهید در طول مسیر از دیگر برنامه های دونده های شرکت کننده است.

? سرپرست هیأت همگانی شهرستان رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بخشداران و دهیاران بخش های مرکزی، نوق و فردوس، از برپایی جشن شعبان در روستای دقوق آباد و تجلیل از دونده ها خبر داد و گفت: همایش در روستای دقوق آباد با حضور مردم و مسئولین خاتمه می یابد.

? شایان ذکر است، همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم روز جمعه پنجم اسفندماه از ساعت هشت صبح در جوار مرقد شهید گمنام شهرک یادگار امام آغاز می شود و تا بعدازظهر روز جمعه در روستای دقوق آباد به پایان می رسد.

? دونده های شرکت کننده که از رفسنجان و سایر شهرهای استان حضور دارند، ضمن طی کردن مسیر ۷۰ کیلومتری رفسنجان تا نوق، قبور مطهر شهیدان ملایی، عباس زاده و محمدی پور و شهدای گمنام شهرک یادگار امام، مسجد امام و بهرمان را زیارت می کنند.

? حضور در نماز جمعه شهر صفاییه و زیارت امامزاده سیدجلال الدین روستای شمس آباد و امامزاده ابراهیم بهرمان از دیگر برنامه های این همایش است.

? هیأت ورزش های همگانی رفسنجان

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر