فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای هفته خانه حاج آقا علی - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

 

?از سفر سفیر ژاپن و حمید استیلی تا جشنهای عید سعید فطر

♨️در هفته گذشته خانه حاج آقا علی میزبان حضور کازوتوشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران و حمید استیلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس بود و در پایان هفته با برگزاری جشن عید سعید فطر میزبان شما همشهریان عزیز خواهد بود.

سفیر ژاپن به همراه هیات همراه و نماینده اتباع خارجی جهت شرکت در جلسه کارگروه اتباع خارج روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ به رفسنجان سفر کرده بود از بزرگترین خانه خشتی جهان در قاسم آباد رفسنجان دیدار کرد و در رستوران این مجموعه تاریخی و توریستی پذیرائی شد.

حمید استیلی بازیکن نام آشنای تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به همراه وحیدرضا انارکی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ از خانه حاج آقا علی و نمایشگاه دائمی صنایع دستی این مجموعه تاریخی بازدید کردند.

و اما رویداد پایانی هفته؛
برگزاری جشن عید سعید فطر با حضور گروه موسیقی محلی وطنیان شاغلام از شهر نیشابوراستان خراسان رضوی به همراه برنامه طنز پرداز شهرمان عمو هوشنگ ، مسابقه و قرعه کشی با اجرای هنرمندان شهرستان رفسنجان خواهد بود که در روزهای جمعه و شنبه ۱ و ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در حیاط مرکزی خانه حاج آقا علی برگزار خواهد شد.

میزبان شما همشهریان رفسنجانی در خانه حاج آقا علی هستیم.

روابط عمومی شرکت فنی ، مهندسی و خدماتی همگامان مس

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر