فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

- فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

بازدید نماینده مجلس از روند بازسازی منازل آسیب دیده از سیل همت آباد آگاه و نعمت آباد

? حجت الاسلام جلالی از وضعیت روستاهای سیل زده همت آباد آگاه و نعمت آباد و روند بازسازی منازل تخریب شده این روستاها بازدید کرد.

? به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر حجت الاسلام جلالی از وضعیت روستاهای همت آباد آگاه و نعمت آباد که در اثر سیل خسارات زیادی دیدند و منازلی در این روستاها تخریب شده، بازدید کرد.

?در فاصله کمتر از یک سال از وقوع سیل با کمک بنیاد مسکن و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان روند بازسازی منازل به خوبی پیش رفته و آسفالت معابر و خیابان های این روستاها انجام شده است و مشکلات آب، برق و گاز این روستاها نیز برطرف گردیده است.

?حجت الاسلام جلالی با قدردانی از شوراها و دهیاران این مناطق برای پشتکار و پیگیری حل مسائل این دو روستا و همچنین همکاری بنیاد مسکن و مجتمع مس رفسنجان، ابراز امیدواری کرد نسبت به تهیه لوازم منزل برخی از خانوارهایی که بضاعت مالی ندارند و وسایل زندگی شان در سیل مرداد از بین رفته، با کمک خیران گرهی گشوده شود.

?گفتنی است: یکی از خانه های اهالی همت آباد که از استحکام خیلی خوبی برخوردار است، آماده شده و مالک آن در آن مستقر شده است و مابقی منازل تا مرحله سقف پیش رفته است.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر