فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان رفسنجان نواخته شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

زنگ نمادین سپاس معلم به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم، با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه دوره اول شهید کاظمی رفسنجان نواخته شد.

به گزارش اطلاع رسانی فیروزه کویر  زنگ نمادین سپاس معلم به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم، امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه دوره اول شهید کاظمی رفسنجان نواخته شد.

حسین شفیعی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی خدمت مسئولین، معلمان و دانش آموزان حاضر در جلسه، روز ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام  معلم را به همه معلمان تبریک گفت.

وی در ادامه در خصوص مقام معلم و روز معلم افزود: مناسبت امروز را می توان در دو بیت شعر، عارفان علم عاشق می شوند، بهترین مردم معلم می شوند، خلاصه کرد.

شفیعی افزود: عشق با دانش متمم است و به همدیگر گره خورده اند. اگر عشق نباشد، دانشی نیست و دانشی نباشد، عشقی هم نیست.  هرکه عاشق شد، معلم می شود.

وی با اشاره به این موضوع که معلمی شغل انبیا می باشد، گفت: همه پیامبران و ائمه هرچه که داشتند، در بحث تعلیم و تربیت هزینه کرده اند و به این دلیل است که معلمی، شغل انبیا است.

شفیعی  در پایان یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی انقلاب اسلامی را گرامیداشت و با اشاره به برنامه زیبا و پسندیده مسئولین شهرستان، جهت حضور در  تعدادی از مدارس و اهدای گل به مناسبت روز معلم و تجلیل از معلمان شهرستان، تشکر و قدر دانی نمود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر