فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر رضا اکبری به سمت معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش رفسنجان منصوب شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

صدور حکم قطعی معاون آموزش ابتدایی
به گزارش فیروزه کویربا حکم قطعی حسین شفیعی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان رضا اکبری به عنوان معاون آموزش ابتدایی منصوب شد.

متن حکم صادر شده برای وی به شرح زیر است:

جناب آقای رضا اکبری
با سلام و احترام
با عنایت به شایستگی ها وتجارب ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان به موجب این ابلاغ به عنوان معاون آموزش ابتدایی منصـوب می گردید. امید است با توکل به الطاف الهی ، پیروی از رهنمودهای ارزشمنـد مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، سیاست های رئیس جمهور محترم و برنامه های وزارت متبوع و رعایت اصول “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی”، “پاکدستی و فساد ستیزی”و” قانون مداری ” دولت مردمی با همراهی و همفکری فرهنگیان گرانقدر و صاحب نظران عرصه تعلیم وتربیت در انجام امور محوله اهتمام ویژه داشته وبیش از پیش موفق و موید باشید.

بر پایه این گزارش، رضا اکبری پیش از این مسئولیت کارشناسی انجمن اولیا و مربیان و کارشناسی شورای آموزش و پرورش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را بر عهده داشته است.

گفتنی است، پیش از این، محمدرضا شریف به مدت ۳ سال مسئولیت حوزه معاونت آموزش ابتدایی را برعهده داشته است، که وی طی مراسمی به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان معرفی شدند.

Likes0Dislikes1
نظرات و ارسال نظر