فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم معارفه رئیس دادگستری ودادستان رفسنجان برگزارشد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان برگزار و حسین رمضانی زاده و علیرضا محمدی به عنوان رییس دادگستری و دادستان رفسنجان معرفی شدند.

به گزارش فیروزه کویر طی مراسمی از زحمات حجت الاسلام پورمحمدی رییس سابق دادگستری رفسنجان و ایمان شهسواری دادستان سابق رفسنجان باحضور جمعی از مسئولین تقدیر شد

رئیس سابق دادگستری رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: رهبر انقلاب در مورد شهرستان رفسنجان فرمودند: روزی که نام و یاد فتوای امام در سراسر کشور بوسیله دستگاه پلیسی اختناق طاغوتی ممنوع و جرم بود، مردم رفسنجان در شهر خود مسجدی را به نام امام بزرگوار نام‌گذاری کردند و به نام آن بزرگوار سخن گفتند و راه ایشان را ترویج کردند.

حجت الاسلام  پورمحمدی با اشاره به خدمت ۲۲ ساله خود در دستگاه قضائی در رفسنجان، عنوان کرد: کار در رفسنجان هم دشوار هم راحت است. با افراد نجیب کار کردن آسان است و از طرفی مسئولیت انسان خطیر است وقتی افراد بزرگی در اطراف او هستند.

پورمحمدی ادامه داد: مصلحت بزرگان عدلیه این بود که ادامه خدمت را در شهر کرمان باشم و بنده را دعا کنید که عاقبت بخیر شوم.

رئیس سابق دادگستری رفسنجان بیان کرد: طرح عفاف و حجاب را در رفسنجان از ۱۹ آذر سال قبل اجرا کردیم و رفسنجان در این طرح رتبه اول استان را دارد. در طرح مصلحین و حکمین قرآنی نیز رفسنجان رتبه اول استان را کسب کرده، به نحوی که در پرونده‌های دادسرا ۵۰ درصد سازش و در پرونده‌های دادگاه ۳۰ درصد سازش انجام گرفته است.

پورمحمدی در پایان سخنانش با قدردانی از همراهی همه مسئولان، شورای تامین، قضات، وکلا و مجموعه‌های قضایی شهرستان، بیان کرد: از همه مردم رفسنجان حلالیت می‌طلبم اگر کوتاهی شده قصور و تقصیر ما را بپیذیرید. بنده سعی کردم همیشه با سعه صدر برخورد کنم. نام و یاد مردم خوب رفسنجان در دل و ذهنم زنده خواهد بود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر