فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵۶ داوطلب انتخابات مجلس در رفسنجان پیش ثبت‌نام کردند - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه ۱۵۶ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت‌نام اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۳۰ نفر آقا و ۲۶ نفر خانم هستند.
دکتر مجید دهقانی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در رفسنجان هم از ۱۶ مردادماه به مدت یک هفته انجام شد اظهار کرد: در این مدت ۱۵۶ نفر پیش ثبت نام را انجام دادند که از این تعداد ۱۳۰ نفر آقا و ۲۶ نفر خانم هستند و این استقبال گسترده نشان دهنده زنده بودن و پویا بودن فضای سیاسی در این شهرستان است.
وی افزود: رفسنجان دومین شهرستان در استان کرمان از لحاظ آمار بالای پیش ثبت نام داوطلبین است
دکتر دهقانی بیان کرد: حضور ۱۷ درصدی بانوان در عرصه پیش ثبت نام های رفسنجان در سطح استان کرمان حایز اهمیت است که نشان از پویایی، فعالیت و احساس مسئولیت بانوان شهرستان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی شهرستان می باشد.
دکتر دهقانی همچنین ادامه داد: ۴۲ درصد افرادی که در پیش ثبت نام های رفسنجان شرکت کردند جوانان بین ۳۰ تا ۴۰ سال را شامل می شود که اگر گستره سنی را تا ۴۵ سال افزایش دهیم این درصد عدد ۶۷ درصد را نشان می دهد؛ این امر حاکی از آن است که قشر جوان و تحصیل کرده شهرستان در بزنگاه های حساس همیشه در صحنه بوده و آماده مسیولیت پذیری، کار و فعالیت در راستای اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: از بین پیش ثبت نامی های حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ۲۶ نفر دارای مدرک دکتری، ۱۰۲ نفر کارشناسی ارشد، ۱۶ نفر کارشناسی و ۹ نفر تحصیلات حوزوی را دارا هستند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: ۲۲ درصد از آمار پیش ثبت نامی ها در رفسنجان دارای سابقه ایثارگری هستند که حضور این افراد در این بخش هم قابل تقدیر است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاثیرگذار است و مجموعه اصحاب رسانه در افزایش مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نقش کلیدی دارند.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر