فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی چند منظوره فرهنگیان رفسنجان تغییر اساسنامه و کوچک کردن شرکت چند منظوره یک ضرورت است. - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی چند منظوره فرهنگیان رفسنجان: تغییر اساسنامه و کوچک کردن شرکت چند منظوره یک ضرورت است.

🔹 احمد خراسانی در گفتگوی کوتاهی ضمن بیان مطلب فوق افزود: وجود نقائصی در اساسنامه شرکت باعث بروز مشکلاتی در خدمت رسانی بیشتر به سهامداران شده است که می بایستی در اولین فرصت در جهت تامین منافع سهامداران اصلاح شود

🔹 این وکیل دادگستری در ادامه اظهار داشت: بیش از ۸۹درصد اعضای تعاونی چند منظوره فرهنگیان رفسنجان از بازنشستگان هستند و این تعاونی با بیش از ۲۵۰۰نفر سهامدار از جمله بزرگترین تعاونی های استان می‌باشد.

🔹 معاون اسبق آموزش و پرورش، بزرگی شرکت را مانع دیگری جهت ارایه خدمات مطلوب به سهامداران دانست و تاکید کرد: فروش اموال و املاک شرکت و توزیع سود و بهره مالکانه ناشی از فروش می‌تواند کمک مهمی به پیشکسوتان و عزیزان سهامدار باشد که البته مورد تقاضای اکثریت سهامداران نیز بوده است و می‌بایست سازوکار آن از مجاری قانونی و از طریق تصویب آن در مجمع عمومی به موقع اجرا گذاشته شود.

🔹 احمد خراسانی از کلیه سهامداران این شرکت خواست در انتخابات هیئت مدیره جدید که در ساعت ۱۵عصر روز یکشنبه ۱۹آذر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود شرکت کنند.

🔹 در خاتمه ایشان اسامی نامزدهای انتخابات هییت مدیره را جهت اطلاع سهامداران بشرح ذیل اعلام کرد:

۱- مهدی ابوطالبی
۲- حسین ابراهیمی
۳- زهرا حسینی
۴ – احمد خراسانی
۵- رضا سعیدی
۶ – حسین کاظمی
۷ – مجید کرمی
۸- علی معصومی
۹- جواد محمدی نیا
۱۰- احمد نوروزیان
۱۱- مسعود هرندی

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر