فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد/تعیین مسیر راهپیمایی در رفسنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: دهه مبارک فجر امسال باید رنگ‌ و بوی انتخاباتی داشته باشد و همه مسئولان جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به گونه‌ای برگزار کنند که بیشترین بهره‌برداری ممکن جهت برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری ملت ایران محقق شود و برنامه ها و مناسبت های این دهه با پیوست انتخابات همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی فرماندرای رفسنجان جلسه هماهنگی برگزاری جشن های دهه فجر و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد و در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان ضمن سخنانی برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال را، از اهمیت ویژه ای دانست و با توجه به نزدیک شدن انتخابات خواستار برگزاری جشن های انقلاب با محوریت انتخابات و چهار راهبرد انتخاباتی( مشارکت، امنیت،سلامت و رقابت) مورد تأکید مقام معظم رهبری شد.
 در ادامه دکتر مجید دهقان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رفسنجان هم اظهار کرد: پیام اصلی انقلاب اسلامی اساس و محور بودن مردم در تمام شئون اداره کشور است.
وی افزود: شهرداری و دهیاری ها باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و روستایی ویژه دهه مبارک فجر و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند و موجب تزریق حال و هوای مثبت در جامعه شوند.
دکتر دهقان تأکید کرد: برنامه های مناسباتی در دهه مبارک فجر پیوست انتخاباتی و امنیتی داشته باشد.
در این جلسه مصوب شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه سردار شهید بادپا (چهار راه سپاه) آغاز شود و از مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا میدان ابراهیم ادامه داشته باشد.
در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن غرفه های متنوع فرهنگی، پذیرایی و کودک و نوجوان به اجرای برنامه و ارائه خدمات می پردازند.
اجرای سرود و نمایش حرکات ورزشی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های این مراسم است که با حضور و همراهی دستگاه های اجرایی  شهرستان برگزار می شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر