فیروزه کویریکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بیستمین جلسه شورای شهرستان چه گذشت؟ - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

 

از پیگیری ساخت سالن ورزشی تا احداث و ساماندهی پیست موتورسواری برای جوانان

به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان رفسنجان، بیستمین جلسه شورای اسلامی شهرستان رفسنجان روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت ۹ صبح با حضور اکثریت اعضاء در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر رفسنجان تشکیل شد‌.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام ارجمند، مجید صفریان رئیس شورای شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، حضور حداکثری مردم رفسنجان در انتخابات را برگ زرینی از افتخارات شهرستان عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک انتخاب مهندس احمد انارکی محمدی بعنوان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، اظهار امیدواری کرد که منشأ خیرات و برکات خوبی برای شهرستان باشد و با رفع مشکلات انباشته شده از مردم، نوید بخش چهار سال پیشرفت، توسعه و آبادانی و برای ایران اسلامی خدمتگذار صدیق و لایقی خواهد بود.

صفریان ضمن تشکر از شوراها، شهرداری ها و دهیاران در امر خدمت رسانی به مردم، خواستار اهمیت به زیباسازی شهر و روستا و فراهم ساختن زمینه شادی و نشاط برای مردم شد.

در ادامه حسین پلارک نماینده بخش فردوس پیرامون تکمیل پروژه نیمه‌کاره سالن ورزشی صحبت کرد و درخصوص وضعیت و رفع مشکلات آموزش و پرورش و مدارس توضیحاتی ارائه نمود و خواستار کمک مسئولین در ساخت بوستان جوان بخش فردوس شد.

همچنین مهندس میربابایی نماینده شورای شهر رفسنجان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مهندس انارکی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار، پیرامون مشکلات امامزاده ها و خیریه ها سخن گفت که لازم است اداره اوقاف برای رفع آن چاره ای بیاندیشد.

سپس فتاحی نماینده شهر صفائیه از مسئولین درخواست واگذاری زمین های بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی به واجدین شرایط شد تا پیگیری مضاعف صورت گیرد.

سیدمحمود جمالزاده از بخش کشکوئیه نیز پیرامون اورژانس شهری که توسط خیرین ساخته شده است توضیحاتی ارائه نمود و از نبود آمبولانس گلایه کرد و همچنین مشکل زیرگذر کشکوئیه را مطرح و خواستار اجرای این طرح شد.

در ادامه حیدری نماینده بخش نوق از روکش آسفالت جاده نوق از بهرمان به سمت جوادیه فلاح گلایه کرد که کار به کندی پیش می رود و همچنین در خصوص حفظ چمن مصنوعی راهکارهایی ارائه نمود.

قادری نماینده شهر جوادیه و الهیه نیز از زحمات نیروی انتظامی و قضایی در امنیت شهر جوادیه و منطقه نوق قدردانی کرد و خواستار برخورد قاطع با مجرمین شد و برای جلوگیری از زمین‌خواری در این شهر، از مسئولین ارشد شهرستان کمک خواست.

در پایان رشیدی نماینده شهر کشکوئیه، احداث و ساماندهی پیست موتور سواری، ساخت زیرگذر ورودی کشکوئیه و ساماندهی افاغنه در مرکز بهداشت کشکوئیه و دیگر شهرها و بخش های شهرستان را از جمله مسائل و مشکلات این شهر برشمرد.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر

پنج + 5 =