فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعاونی مسکن و صندوق وام ضروری برای کارگران تشکیل می شود - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

تعاونی مسکن و صندوق وام ضروری برای کارگران تشکیل می شود

به گزارش فیروزه کویر رفسنجان، سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در جمع خانواده بزرگ کارگران شهرداری در تالار خیام، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت رضایتمندی کارگران در جامعه، گفت: پیشنهادات و انتقادات بسیار مؤثر است؛ مطالبات خود را با شجاعت و صراحت بیان کنید.

وی به فرهنگ‌سازی و ایجاد کمیته فرهنگی برای کارگران تاکید کرد و گفت: مسائل مربوط به حوزه رفاهی کارگران در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته و بررسی وضعیت سلامت همه کارکنان نیز به صورت رایگان توسط شهرداری انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان افزود: صندوق وام ضروری در کنار تعاونی مسکن برای کارگران تشکیل شود که کاری ماندگار و اثرگذار است؛ کارگران محترم با هماهنگی معاونت خدمات شهری پیشنهادات خود را در قالب تعاونی برای شورا مطرح کنند تا مشکلات آنان حل و فصل شود‌.

وی در ادامه از ایجاد شهربازی با محوریت مجموعه فرهنگی – ورزشی در کنار مجموعه ورزشی مس خبر داد و گفت: احداث شهربازی بزرگ برای رفسنجان در زمینی به مساحت بیش از یک میلیون مترمربع به زودی کلنگ زنی می شود.

سیدحسین رحیمی در پایان از شهردار، معاونت خدمات شهری و رؤسای شرکت ها و تمامی دست اندرکاران در حوزه زیباسازی و فضای سبز شهری قدردانی کرد.

جشن کارگران شهرداری با اجرای برنامه های شاد و متنوع، شعرخوانی، طنز و اجرای نمایش همراه بود و از پیشکسوتان خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تجلیل به عمل آمد.

تنظیم خدیجه غفاری

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر