فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین افتتاح گذر شهید ارجمندی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر : محمد مختاری در آیین افتتاح گذر شهید ارجمندی بازار روز با تبریک ایام‌الله دهه فجر و ابراز امیدواری از رضایت شهروندان در انجام پروژه‌های شهرداری، اظهار داشت: شرکت آب و مدیریت برق در اجرای این پروژه خیلی همکاری کردند و با توجه به اینکه کار در محله تجاری و پرتردد بود کسبه ما را تحمل کردند و اگر همراهی کسبه نبود نمی‌توانستیم موفق باشیم.

وی افزود: در مجموعه شهرداری و همکارانم با عزمی راسخ با یک خیز بلند به سوی پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر قدم برمی‌داریم و این مهم با همکاری شهروندان میسر خواهد شد.شهردار رفسنجان عنوان کرد: امروز بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

 مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان اظهار داشت: آنچه انقلاب بر مبنای آن ایجاد شد و شهیدان مسیر آن ادامه دادند، مسیر رضایت خداوند بود.

وی با قدردانی از شهرداران رفسنجان در طول تاریخ انقلاب، تصریح کرد: قطعا به تنهایی نمی‌توانیم کار کنیم و مشکلات را حل کنیم، بلکه با اتحاد و همراهی می‌توانیم در مسیر موفقیت گام برداریم.

فرماندار ویژه رفسنجان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی  به‌دلیل ماهیت استکبار ستیزی که دارد، گستره حمایت بین‌المللی را ندارد اما عرصه حمایت جمهوری اسلامی بر دوش مردم و توکل بر خداوند و آموزه‌های دینی‌ست. اگر می‌خواهیم مسئولیت خودمان را در قبال نسل‌های آینده به‌درستی انجام دهیم باید به‌دور از حاشیه‌ها و با همدلی کار کنیم. شهیدانی که همه وجود خود را گذاشتند و این راه به ما سپردند باید مسیرشان را ادامه دهیم چراکه در جمهوری اسلامی هرکس در مسیر شهدا باشد، ارزشمند است.

لازم به ذکراست این گذر به متراژ ۴هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد ریال توسط شهرداری احداث شده است

درضمن همزمان با افتتاح گذرشهید ارجمندی ۹ پروژه دیگر شهرداری کلنگ زنی ؛افتتاح وبه بهره برداری رسید.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر