فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار رفسنجان از راه اندازی گرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی متکدیان خبرداد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش فیروزه کویر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس محمد مختاری با اشاره به اینکه مشکل کارتن خوابها از مسائلی است که چهره شهر را نازیبا می کند عنوان کرد:پیشنهادشهرداری رفسنجان مبنی بر احداث گرمخانه برای افراد بی سرپناه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شد وپس از پیگیری های لازم؛ نخستین گرمخانه شهرداری دررفسنجان برای ساماندهی افراد بی سرپرست و افرادی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند و….. احداث گردید.
مهندس مختاری با اشاره به مناسب سازی و تجهیزگرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان گفت :این گرمخانه باظرفیت ۱۵۰ نفر بازمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع و با زیربنای ۲۰۰مترمربع واقع در بلوار زائراحداث که ۷۰مترمربع ان متعلق به بانوان و ۱۳۰مترمربع ان متعلق به آقایان راه اندازی وآماده بهره برداری است.
وی افزود: گرمخانه از ساعت ۲۱ لغایت ۷ صبح جهت استفاده افراد بی خانمان باز و هر شب از ساعت ۲۱ لغایت ۲۱/۳۰ سرویس ایاب و ذهاب در میدان ابراهیم ابتدای خیابان سعدی مهیا می باشد.
شهردار در پایان بیان کرد :شهرداری رفسنجان دومین شهرداری پس ازمرکز استان است که مرکز خدمات اجتماعی (گرمخانه)را برای بی خانمان‌های مرد و زن تجهیز و راه اندازی نموده است .

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر