فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور نماینده مجلس مشکلات روستاهای دهستان رزم اوران رفسنجان بررسی شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

با حضور نماینده مجلس؛
*مشکلات روستاهای دهستان رزم اوران رفسنجان بررسی شد/اجرایی شدن مصوبات در محل*
با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مشکلات روستاهای حومه غربی رفسنجان بررسی و اکثر مصوبات در محل اجرایی شدند.
به گزارش فیروزه کویربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی خدمت: حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در خصوص بازدید از روستاهای حومه غربی (رزم آوران) شامل روستاهای لاهیجان، فخرآباد، نظم آباد، سعیدآباد، دهنو، کورگه، قوام آباد، علم آباد، نظم آباد و… با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسؤولان شهرستان اظهار کرد: مشکلاتی که در حوزه بنیاد مسکن بود ازجمله واگذاری و تفکیک ها، طی تماس با سلطانی نژاد قرار بر حل آن شد و در خصوص بهسازی شبکه، خط انتقال آب و جمع آوری انشعابات غیرمجاز تصمیماتی اتخاذ شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به موضوع عدم واگذاری امتیاز برق به خانه هایی که پروانه ندارند اشاره و افزود: قرار شد خانه هایی که تیر برق نزدیکشان است بدون نیاز به پروانه کنتور برق نصب شود و برق دار شوند، همچنین در خصوص جابه جایی تیرهای برق هم قرار شد هرجا تیر برق تکی در مسیر باشد، جا به جا شوند.
وی با اشاره به تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای برق روستاهای حومه غربی اظهار کرد: روشنایی معابر این مناطق هم قرار شد به صورت مشارکتی تأمین اعتبار شود.
انجام سنگفرش روستای فخرآباد با هماهنگی بنیاد مسکن به متراژ ۴ هزار متر مربع هم در دستور کار قرار گرفت همچنین در کورگه جانمایی پایه های تیرهای برق صورت گیرد و در فاز دوم تیرهای برق نصب و روشنایی تأمین شود.
وی اضافه کرد: موضوع تعیین تکلیف زمین آموزش و پرورش و سپاه در روستای فخرآباد هم مطرح شد که نیاز به بررسی دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که کارخانه هایی اطراف رفسنجان هست که اشتغالزایی خوبی برای مردم به ویژه زنان در حوزه پسته و قطعه بندی گوشت، ماهی و میگو و همچنین کارگاه شیرینی پزی ایجاد کردند و جای تقدیر دارد اضافه کرد: اعلام آمادگی کردیم در جهت حل مشکلات این واحدها همکاری کنیم.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس متذکر شد: اکثر مصوبات شورای امروز در محل اجرایی شدند.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر