فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه گزارش اقدامات شهرداری در ستاد مدیریت بحران - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

 

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که امروز در فرمانداری برگزار شد، گزارش اقدامات و فعالیت های شهرداری در پی احتمال ورود سامانه بارشی ارائه شد.

به گزارش فیروزه کویربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین برگزار شد، بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به شهروندان درباره بارندگی های پیش رو تاکید گردید.

در این جلسه علی آرمان با بیان اینکه همه دستگاه‌های امدادی و مدیران باید در آمادگی کامل باشند، ممنوعیت خروج اعضای ستادهای بحران بخش‌ها از منطقه تحت فعالیت خود را یادآور شد و افزود: لایروبی رودخانه ها و مسیرها، آمادگی تجهیزات راهبردی جهت جلوگیری از سیل و آمادگی ماشین الات دستگاهای اجرایی ضروری است.

آرمان یادآور شد: شهرداری ها ستادهای بحران خود را تشکیل داده و در آمادگی باشند و در سطح شهر نقاط حادثه خیز را شناسانی و اقدامات خاص خود را انجام دهند و گزارش آمادگی نیروهایشان را برای ما بفرستند.

معاون عمرانی فرماندار رفسنجان به آمادگی شهرداری رفسنجان اشاره و عنوان کرد: شهرداری رفسنجان گزارش و صورتجلسه اعلام آمادگی و اقدامات خود را به فرمانداری ارسال کرد که لایروبی رودخانه و مسیرها در محدوده مسکونی و آمادگی برای رفع آبگرفتگی در سطح معابر شهر از جمله آنها است.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر