فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

*ضرورت دیده شدن مسائل فرهنگی در کنار تولید و اشتغال* - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس:
*ضرورت دیده شدن مسائل فرهنگی در کنار تولید و اشتغال*
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در کنار اشتغال و پرداختن به مسائل اقتصادی، به مسائل فرهنگی به‌ویژه خانواده و تربیت فرزندان هم توجه ویژه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر : خانم دکتر لاجوری نماینده مردم تهران و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه بازدید از خیریه خیران گمنام رفسنجان خطاب به بانوان شاغل در این خیریه اظهار کرد: اینکه توانسته‌اید دسترنج خودتان را برای خانواده به ارمغان بیاورد این خودش لطفی‌ است که خداوند به شما داشته که موجبات رضایت و آرامش خانواده را فراهم کرده‌اید.
وی بیان کرد: در آیات قرآن سفارش شده که انسان از همه لحظات زندگی خود استفاده کند و اگر کاری به پایان رسید خود را مشغول کار دیگری کند که کار عبادت است.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: موسسه خیریه‌ای که از سال ۸۳ شروع به کار کرده و با حمایت‌ها و کمک‌هایی که خیران انجام دادند زمینه را فراهم کرده که از وجود خانم‌ها استفاده بهتری شود و تولیداتی که صورت می‌گیرد برای صنایع ازجمله مس سرچشمه است و ظرفیت بالایی به‌شمار می‌رود، با سفارشاتی که هست می‌تواند زمینه را برای پیشرفت و تولید بیشتر مهیا کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما سهمی در کمک به تولید بیشتر برای کشور داشته باشیم. امروز با جنگ اقتصادی مواجه‌ایم که دشمن همه توان خود را به کار گرفته که به‌واسطه مسائل اقتصادی، کشور ما را تحت تاثیر قرار دهد و هجمه‌های دشمن صرف مسائل اقتصادی شده، اما علاوه بر آن از هجمه فرهنگی هم غافل نبوده است و شما که وقت خود را صرف می‌کنید که مسائل اقتصادی خانواده را برطرف کنید، لازم است حتما به این مساله توجه داشته باشید که مسائل خانواده و تربیت فرزند را هم مدنظر قرار هید.
لاجوردی اضافه کرد: با توجه به‌ فضاهایی که امروز مواجه هستیم علاوه بر تنگناهای معیشت برای خانواده‌ها، مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان هم امر بسیار مهمی است و انتظار دارم مسئولان این خیریه برای خانواده شما عزیزان و فرزندانتان شرایطی فراهم کنند که اشتغال شما مانع از رسیدگی به امور فرزندان نشود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر