فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

شهردار رفسنجان با گرامیداشت روز عصای سفید، تأکید کرد: شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فیروزه کویر:  مهندس مجید کهنوجی درباره اقدامات شهرداری در خصوص مناسب‌سازی فضای شهری معلولین جسمی و حرکتی، اظهار کرد: برای نابینایان و معلولین جسمی و حرکتی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند مسائل فرهنگی و هنری و ورزشی همکاری‌هایی را شروع کردیم و با آنها تعاملاتی داریم و تحت حمایت شهرداری قرار دارند.

وی ادامه داد: در مباحث ساخت‌و‌ساز و عمرانی، پیاده‌روسازی، پارک‌ها و فضای سبز با همکاری بهزیستی، موضوعاتی که مدنظر بهزیستی برای رعایت‌حال معلولین عزیز است انجام می‌دهیم.

وی افزود: سنگ‌فرش‌های مخصوص روشندلان خریداری شده و در مکان‌های ویژه‌ای که باید این پیاده‌روها در مجموعه‌های شهری نصب شود انجام می‌شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه تعاملات خوبی با بهزیستی داریم، خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان تأکید و توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد.

کهنوجی تصریح کرد: معلولان عزیز مشکلات خود از قبیل سد‌معبر یا تخریب سنگ‌فرش بدلیل ساختمان‌سازی را می‌توانند هم به بهزیستی و هم به طور مستقیم به شهرداری مراجعه و گزارش کنند تا نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود. شهرداری رفسنجان در همه حال پیگیر مشکلات معلولان گرامی است.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر