فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه رفسنجان از شبکه مستند سیما پخش می‌شود - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

ویژه برنامه رفسنجان از شبکه مستند سیما پخش می‌شود

◀️مدیر اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان از پخش برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان خبر داد.

◀️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیروزه کویر، سیدمحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان با همکاری و مشارکت معاونت هنری شهرداری ضبط گردید و از تاریخ ۱۴ آبان ماه به مدت زمان یک هفته از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

◀️وی بیان کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد مقنی باشی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری، جاذبه های گردشگری، تاریخی، صنایع دستی، روستاگردی و عملکرد شهرداری رفسنجان در زمینه گردشگری در پنج قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید شده است.

◀️مدیراداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه امیرحسین شاکری و امیرحسین نوری به عنوان تصویر بردار و تدوینگر و سعید قربانی صدابردار این مجموعه هستند، گفت: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان در روز شنبه ۱۴ آبان ماه به معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنیهای رفسنجان و مصاحبه مهندس کهنوجی شهردار و یکشنبه ۱۵ آبان به معرفی بافت تاریخی شهر رفسنجان (بادگیر معین، بازار رفسنجان و چلنگری) اختصاص دارد.

◀️وی با اشاره به اینکه برنامه مستند همسفر در تاریخ دوشنبه ۱۶ آبان ماه به معرفی صنایع دستی قالی بافی و مسگری می پردازد، خاطرنشان کرد: این برنامه در روزهای سه شنبه ۱۷ آبان ماه و چهارشنبه ۱۸ آبان ماه شامل معرفی موزه ریاست جمهوری، فعالیت های معاونت هنری شهرداری رفسنجان و معرفی جاذبه های گردشگری روستای اودرج خواهد بود.

◀️سیدمحسن حسینی ادامه داد: مستند ویژه برنامه رفسنجان در هفته دوم آبان ماه در قالب برنامه ۵ قسمتی به معرفی پارک آبی نشاط، دره راگه و خانه های قدیمی رفسنجان می پردازد.

وی بیان کرد: این برنامه هر روز ساعت ۱۷:۰۰، تکرار روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳:۰۰ بعد از ظهر پخش خواهد شد

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر