فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

دکتر رضا قدیری رییس واحد رفسنجان گفت:بعد از بحث بیماری کرونا و فاصله دانشجویان با دانشگاه و شروع مجدد کلاسها به صورت حضوری برنامه های آموزشی دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثار گر انجام خواهد شد که از مهمترین آنها بحث مشاوره و کلاسهای تقویتی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد.
وی گفت:کمیته برگزاری یادوآره شهدا در دانشگاه تشکیل شده که امسال این یادواره با برنامه های متفاوت آموزشی و پژوهشی همراه خواهد بود که انشالله این یادواره با رنگ و بویی جدید تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت:هدف از برگزاری این جلسه بیان آیین نامه های جدید و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد.
دهقان رجبی رییس بنیاد شهید رفسنجان گفت:هدف از آیین نامه جدید جلوگیری از روزمرگی دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین جلوگیری از افت تحصیلی و پویایی دانشجویان و افزایش انگیزه دانشجویان شاهد و ایثارگر برای درس خواندن می باشد.
وی همچنین درباره برگزاری یادوآره شهدا گفت:جلساتی برای برگزار کننده گان یادواره شهدا برگزارشده است تا با ارائه برنامه های آموزشی ساختار و ابعاد جدیدی برای برگزاری یادواره شهدا ایجاد و از یکنواختی فاصله بگیریم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر