فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش شهردار رفسنجان برای اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

خبر خوش شهردار رفسنجان برای اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند

شهردار رفسنجان از امکان تغییر کاربری رایگان اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند، خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فیروزه کویر مهندس مجید کهنوجی در مراسم تقدیر از فعالان گردشگری شهرستان رفسنجان با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: شهرداری در مباحث فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی با ادارات مختلف همکاری خوبی داریم. در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری نیز با اداره متبوع همکاری بسیار خوبی داریم اما هر جا که همدلی و یکپارجگی ما بیشتر باشد اقدمات ما بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌مطلب که اقدامات شهرداری در حوزه گردشگری با محوریت فرمانداری شهرستان پیش برود، خاطرنشان کرد: آنچه وظیفه شهرداری در زمینه حمایت مالی یا برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری باشد انجام می‌دهیم اصل قضیه آن است که با توان خوب رفسنجان را در عرصه ملی خوب نشان دهیم.

شهردار رفسنجان افتتاح بوستان گردشگری، بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب، میدان انقلاب و میدان ابراهیم به‌عنوان مرکز شهر، ترمیم و بهسازی دیوار آگاه، راه‌اندازی فرهنگسرای گردشگری در تیمچه معین را از جمله اقدامات مدیریت شهری در یک‌سال اخیر در حوزه گردشگری برشمرد و افزود: این اقدامات به منزله موازی‌کاری نیست بلکه شهرداری به سهم خود سعی می‌کند با توان خود به رونق صنعت گردشگری در رفسنجان کمک کند.

کهنوجی همچنین گفت: برای تغییر کاربری رایگان اماکنی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند هم شورا و هم شهرداری نظر مساعدی دارند و می‌توان مواردی که وجود دارد مصوبه آن از شورا اخذ شود.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری در ۱۲۷ نقطه شهر، یادآور شد: شهر رفسنجان در عمل تبدیل به کارگاه عمرانی شده اگر‌چه سبب ترافیک شهری و مزاحمت‌هایی برای شهروندان می‌شود اما از مردم تقاضای صبوری داریم.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: اقدامات گسترده شهرداری در حوزه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری مبیّن و مشخص است و امیدواریم بتوانیم خدمتی برای همشهریان انجام دهیم و سفیر گردشگری برای شهرستان در جای‌جای کشور باشیم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر