فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام دعوت شهردار رفسنجان برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

پیام دعوت شهردار رفسنجان برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
?شهردار رفسنجان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر و از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد. در متن این پیام آمده است:

?اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم،انقلابی که همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

?قطعا ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

?اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی شهر رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

مجید کهنوجی
شهردار رفسنجان

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر