فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان در رفسنجان برگزار شد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر استان کرمان با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان به میزبانی شهرداری رفسنجان برگزار شد.

به گزارش فیروزه کویر صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه همایش شهرداران با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، مسئولین استانی و شهرستان و شهرداران شهرهای استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

علی شهسواری در این همایش از افزایش بودجه شهرداری های استان کرمان امسال به ۱۲۲ هزار میلیارد ریال خبر داد

وی بیان کرد بودجه شهرداری های استان در سال گذشته ۶۵ هزار میلیارد ریال بود که امسال این رقم به صد درصد یعنی ۱۲۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل دفتر امور شهرداری های استانداری کرمان افزود سال گذشته بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال بودجه شهرداری های استان تصویب شد که بیشتر از این آمار محقق شد وامسال این بودجه به بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که رشد صد درصدی را نسبت به بودجه سال گذشته در بر دارد.

شهسواری گفت بیش از ۵ هزار مصوبه به کمیته های انطباق شهرداری های استان ارسال شده که  از این میزان بیش از ۴ هزار مصوبه معادل ۷۲ درصدبا قانون مطابقت داشتند و بقیه مصوبات هم مورد بررسی قرار گرفت که یا اصلاح شدند یا از اجرای آن ها انصراف داده شدند.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر