فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران امیدبخشی در جامعه را افزایش دهند - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

سید حسین رحیمی: خبرنگاران امیدبخشی در جامعه را افزایش دهند

 

رییس شورا اسلامی شهر رفسنجان در آیین تجلیل از خبرنگاران علاوه بر اشاره به رسالت های خبرنگاران به توصیف برخی فعالیت های شهرداری و شورای شهر رفسنجان پرداخت.

به گزارش فیروزه کویر : سید حسین رحیمی رییس شورای…

 

رییس شورا اسلامی شهر رفسنجان در آیین تجلیل از خبرنگاران علاوه بر اشاره به رسالت های خبرنگاران به توصیف برخی فعالیت های شهرداری و شورای شهر رفسنجان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر در این آیین که ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در هتل باغ رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر در شهر رفسنجان بیش از ۱۳۰ نقطه فعالیت عمرانی در حال اجرا است.

وی با اشاره به ایجاد درآمد پایدار در معدن مس سرچشمه رفسنجان که با همت شهرداری رفسنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: نگاه بلندی در این قضیه است که شهر رفسنجان و شهرداری رفسنجان بتواند همیشه خودکفا باشد، با تلاش های خوبی که مجموعه شورای ششم و شهردار انجام دادند شهرداری رفسنجان در مجموعه شهرداری های استان به شدت میدرخشد و کسب عنوان رتبه برتر درآمد پایدار و سرمایه گذاری را در استان کسب کرده است.

رحیمی با اشاره به اینکه رسالت مهمی بر عهده خبرنگاران است، ابراز داشت: انسان آزاد نیست که هر مطلبی که خواست منتشر کند، همیشه جامعه تشنه امید و امیدواری است باید سعی کنید در جامعه امید و امید بخشی را افزایش دهید.

وی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران منصفانه مینویسند، عنوان کرد: انسان های مثبت اندیش همیشه مثبت فکر میکنند وقتی قضایایی را میبینند در ابتدا نکته های مثبت را بر میشمارند.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان، افزود: کسی نمیتواند ادعا کند که تمام امور را درست انجام میدهد اما در دوره دو ساله شورا و شهرداری چیزی جز تلاش صادقانه و شبانه روزی از مجموعه شورا و شهرداری نیست و در هر زمینه موفق بوده اند و فعالیت های متعدد در شهر انجام شده است، مردم رضایت بالایی از عملکرد شهرداری دارند اما جای کار بیشتری دارد و باید تلاش کنیم و اگر کمبود اعتبارات و بودجه ها وجود نداشته باشد ایده ها و کارهای بسیار بیشتری میتواند انجام شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر