فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی اراضی ملی منطقه نوق رفسنجان در دستور کار قرار گرفت - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

فرماندار رفسنجان گفت: در بخشی از اراضی ملی منطقه نوق، واحدهای دامداری ایجاد شده که بعضاً فعال هستند اما اکنون در حریم و محدوده داخل شهر قرار گرفته و مشکلاتی برای مردم ایجاد شده که ساماندهی آن ها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فیروزه کویر : مهندس حسین رضایی در نشستی با مدیران دستگاه های اجرایی پیرامون مسایل اراضی ملی، کوره های زغال سوزی، دامداری ها و غیره در منطقه نوق اظهار کرد: ساماندهی مسایل و معضلات شهرها و روستا ها باید انجام شود تا رضایتمندی مردم کسب شود.
وی افزود: یکی از مسایل منطقه نوق زمین هایی است که قبلا به مردم واگذار شده و در آن ها در راستای ایجاد شغل؛ واحدهای دامداری  و کوره های زغالسوزی راه اندازی شده اما این اراضی در طرح ملی و محدوده حریم شهر قرار گرفتند که نیاز است ساماندهی شوند.
رضایی بیان کرد: در این راستا مقرر گردید کوره های زغال سوزی ساماندهی شوند و جابجایی دامداری ها صورت گیرد و در این زمین ها طرح های اشتغالزایی که مسایل زیست محیطی نداشته باشد اجرا شوند.
فرماندار رفسنجان درباره توسعه اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: در منطقه نوق قرار است سایت نهضت ملی مسکن باز شود تا اهالی منطقه نوق هم بتوانند درخصوص بهره مندی از این طرح ثبت نام کنند.

 

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر