فیروزه کویریکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت شورای شهر رفسنجان از جوانان با راه اندازی مجدد کمیته جوان - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

حمایت شورای شهر رفسنجان از جوانان با راه اندازی مجدد کمیته جوان
راه اندازی و فعالیت مجدد کمیته جوان فرمانداری با عنوان «خانه جوان» همچون سالیان گذشته و با محوریت فرمانداری در شورای شهر رفسنجان مطرح شد.
یازدهمین کمیسیون بهداشت و محیط زیست به ریاست دکتر فاطمه کردستانی، اعضای کمیسیون، رئیس مرکز بهداشت رفسنجان و هیات همراه تشکیل شد.
در این جلسه دکتر علیرضا عرب علیدوستی رئیس مرکز بهداشت رفسنجان گزارشی از مرکز جامع سلامت و خدمات و برنامه های آموزشی در این مرکز ارائه کرد.
وی عدم وجود برنامه های جذاب برای جوانان، اشتغال، ازدواج و مسکن، عدم وجود پیست موتورسواری مناسب، عدم الزام راکبان موتورسوار به استفاده از وسایل ایمنی، عدم اجرای قوانین جوانی جمعیت در ادارات و … را از جمله چالش ها و مشکلات پیش روی جوانان عنوان کرد.
در ادامه سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان به اقدامات شورا و شهرداری برای جوانان از جمله طرح نهضت ملی مسکن، تامین جهیزیه به منظور ترویج ازدواج، طرح فرزندآوری و جوانی جمعیت و … اشاره کرد و گفت: شورای شهر آمادگی خود را جهت استفاده از ایده ها و طرح های جوانان و حمایت از آنان اعلام میکند.
در پایان مقرر شد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح شهر با مشارکت علوم پزشکی، مرکز بهداشت و شهرداری رفسنجان برگزار شود.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر

ده − هفت =