فیروزه کویرشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پيام تبريك شهرداررفسنجان به مناسبت روز مهندس - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

پیام تبریک شهرداررفسنجان به مناسبت روز مهندس

?به گزارش *#فیروزه کویر* به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس مختاری شهرداررفسنجان در پیامی زادروز خواجه نصیرالدین طوسی وروزمهندس را تبریک گفت.

↙️متن این پیام به شرح ذیل است:

“به نام خدا”

✍️شهرداری ها همواره با بهره گیری از توان مهندسان لایق و کاردان نقش مهم خود را در آبادانی و بهبود کیفیت زندگی شهری ایفا می کنند؛ مهندسان کوشا توانمند و متخصص که دغدغه پیشرفت شهر اولویت اصلی آنهاست و پا به پای کارگران در طول شبانه روز فعالیت و تلاش می کنند.

?همت بلند مهندسان شهرداری رفسنجان که در تمامی عرصه های خدمت رسانی پیشقدم شده و با پیگیری های مستمر برای ارتقاء سطح زندگی شهروندان در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، شهرسازی و بخش های مدیریتی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، شایسته تقدیر است.

?به مناسبت فرارسیدن زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، پشتکار، خلاقیت، نوآوری و خودباوری مهندسان که با تکیه بر تجربه و دانش فنی دل در گرو آبادانی رفسنجان بسته اند، را ارج نهاده و از پرودگار بلندمرتبه برای جامعه مهندسان رفسنجان به خصوص همکاران زحمتکش و خدمتگزارم در شهرداری که طی سالهای متمادی شاهد عملکرد آنها در قالب پروژه های ریز و درشت مدیریت شهری بوده ایم، توفیق روزافزون خواستارم.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر