فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان برگزارشد - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

مسؤل سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به شکل ملی

و از چهارشنبه ۱۲ آبان ماه به‌مدت ۴۸ ساعت در سراسر استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ حسین باقری:این رویداد به مثابه خون تازه ای در کالبد فضای مجازی است/فعالان تولید محتوا فانوسهایی دردریای بیکران فضای مجازی*

به گزارش فیروزه کویر : سرهنگ باقری در نشست خبری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان و
درجمع اصحاب رسانه عنوان کردند:
این جشنواره ۲۵ابان ماه برگزار می گردد که دران ۷۵نفردررشته های نرم افزار۱۰تیم واینفوگرافیک۸تیم،۵تیم فیلم و۷تیم پویانمایی به رقابت می پردازند دراین رویداد تیم‌هایی که ارزیابی شدند۱۰۵نفرو۳۰تیم هستند که فینالیست به دور نهایی ودرتهران درهفته بسیج راه پیدا می کنند.
ایشان افزودند:این رویداد به مثابه خون تازه ایست درکالبد فضای مجازی.

وی عنوان کرد:ازاهداف ماتولیدمحتوادرفضای مجازیست که باید برای آن اهمیت قائل باشیم.
واگردرزمینه تولید محتوا اثارفاخرارائه کنیم بسیاری ازمشکلات ماکمتر خواهدشدوازبرنامه های مستمر ما شناسایی این تیم هاست که ماحصل زحمات مادرهرسال است واین استعدادهارابه شکل منسجم به استان معرفی خواهند شد.

وی ادامه دادند:تولید محتوا رسالت بسیج است ونیز حفظ وانسجام این تیم هاوکمک به اشتغال این عزیزان که درعرصه تولید محتوا فعالند

ایشان افزودند:یکی دیگر از مسائلی که مهم است ورهبرمعظم اشاره کرده آمد تبعیین است.
ایجاد شبکه پولی وتولید محتوا یکی از اهداف اساسی این رویداد است

ایشان بیان نمودند:درباره اهمیت این رویداد دریای بی کران فضای مجازی فعالان نقش فانوس هایی را دارند که تولید محتوا می کنند.

که بایدتاکتیک های دشمنان راخوب شناسایی کنند پیشدستی کننددرمقابل جنگ فرهنگی پیروز شوند
همچنین بیان داشتند:این رویداد که درپیش داریم عرصه هنرنمایی جوانان انقلابی است که امیدواریم تیم های استان کرمان ستاره های درخشان درکشورباشندکه در۲۵ابان هفته بسیج برگزار می گردد استان کرمان درعرصه تولید محتوا نام آور است وحرفهایی برای گفتن داردوامیدواریم در مرحله کشوری هم تیم برگزیده باشیم.

بعضی اثارهستندکه بعدملی پیدا کردند . مثلاً ازیک کتاب درباره شهید کاظمی به صورت مونشن گرافی اثر ماندگاری شد.
وی عنوان کرد:هنرمندان باید وارد شوند و متون رابه صورت تولید محتوا عرضه کنند.
دشمن باتولید محتوا قصدناامید سازی دارد که جوانان نقلابی ماباتولید محتواباانها مقابله کنند

اطلاع رسانی صحیح رسالت اصلی اصحاب رسانه وهنراست.دشمن نامید سازی می کندوحاشیه هارا بزرگنمایی می کندکه ماباید دشمن راناکام بگذاریم.
وی افزود:بااخباردروغ وجعلی درفضای مجازی سعی می کنند همه تلاش‌ها راناکارامدجلوه دهندودشمن به دنبال اشغال وتسخیر ذهن هاوقلوب جوانان است و زمانی نتوانست مرزهای زمینی رابه واسطه رشادت هااشغال کنداماامروز به دنبال تسخیرذهن هاوقلوب جوانان مان است که هدف اصلی دشمن است وباید آن را بشناسیم و درراستای مقابله با آن جلو برویم

وی خاطرنشان کردند: استان کرمان استان مقاومت وحاج قاسم است وحضور۶۰درصدی مردم استان درانتخابات به واسطه فضای مجازی و رسانه ای تاثیرگذار بودوبه گفته حاج قاسم استان کرمان باید همیشه با ولایت باشد مردم کرمان نیز به خوبی عشق خود به منصه ی ظهور گذاشتند.
سرهنگ باقری اظهارامیدواری کردند که جشنواره باوجود وقت و هزینه های ی که شده به خوبی برگزار شودودرپایان از آقای ابوالهادی مجتمع مس سرچشمه برای حمایتهایشان تقدیر و تشکر نمودند.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر