فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازماندهی ۱۹۱ گروه جهادی در رفسنجان/ رفع تنش آبی ۱۱۳ روستای شهرستان توسط بسیج سازندگی - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: هرجا انقلاب نیاز پیدا کرده بسیج حضور داشته و در میدان بوده است و در سیل رفسنجان بسیجیان بدون چشمداشت در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به شعار محوری امسال به‌عنوان «بسیج خدمتگزار مردم»، به روزشمار هفته بسیج پرداخت و ابراز کرد: در هفته بسیج همایش اقتدار بسیج با اجرای صبحگاه مشترک گردان‌های امنیتی و رزمی خواهر و برادر بسیج برگزار می‌شود و پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی با همکاری و هماهنگی شهرداری، گلباران قبور مطهر شهدا، میقات صالحین، افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج، رزمایش امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی توسط تربیت‌بدنی ناحیه، یادواره‌های خانگی شهدا و دیدار با خانواده شهدا همچنین برپایی نمایشگاه خدمات و فعالیت‌های بسیج در روز ۲۹ آبان ازجمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه رفسنجان از اردوی جهادی پزشکی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در فردوسیه آزادگان خبر داد و برگزاری شب شعر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در رفسنجان اعلام کرد.

پساوند در بخش دیگری از سخنران خود به بخشی از عملکرد یکساله بسیج شهرستان رفسنجان اشاره و عنوان کرد: ۱۹۱ گروه جهادی سازماندهی شده در رفسنجان داریم که ۸۱۴۸ نفر روز در بحث سیل خدمت‌رسانی انجام دادند.

وی توزیع جهیزیه، ساخت دو واحد منزل مسکونی، تعمیر و بهسازی ۱۱ واحد مسکونی، کمک به لایروبی ۷۰۰ منزل در جریان سیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجمع جهادگران شهرستان را ایجاد کردیم و گروه‌های جهادی سازماندهی شدند.

پساوند عنوان کرد: ۹۸۰۰ بسته معیشتی از سال گذشته تاکنون در شهرستان توزیع شده و اجرای طرح ویزیت رایگان شامل خدمت پزشکی و دندانپزشکی دیگر خدمات بسیج در یکسال گذشته در شهرستان رفسنجان بوده است.

وی با اشاره به کمک به بحث  ازدواج آسان توسط حوزه مقاومت خواهران اظهار کرد: ۷۱ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار توسط بسیج سازندگی ایجاد شده است که ۱۳۶۰۰ عضو دارند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان به طرح امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: طی سه سال مشکل  ۱۱۳ روستای دارای تنش آبی شهرستان را برطرف خواهیم کرد که این طرح از خرداد امسال شروع شده و در صدد هستیم نیمه خرداد ۱۴۰۲ به اتمام برسانیم، ضمن آنکه برخی روستاها پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و پروژه افتتاح شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: در اغتشاشات و آشوب‌هایی که در کشور رخ داده بسیجیان همیشه در کف میدان و پیشگام بودند و تا پاسی از شب برای کنترل ناآرامی‌ها برای امنیت مردم از جان خودشان گذشتند و به میدان آمدند.

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر