فیروزه کویریکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان - فیروزه کویر رفسنجان

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.

به گزارش فیروزه کویر : آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی رفسنجان شهر سرچشمه همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن آزادی شهر سرچشمه برگزارکردید

امام جمعه رفسنجان: دشمن بی نقاب به میدان آمده است

حجت السلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم گفت: دشمنان اسلام بی نقاب و بی پرده به میدان آمده تا انقلاب اسلامی را به زمین بزنند و در فضای مجازی این رزم گاه و میدان نبرد از تمام تلاش خود استفاده می کنند ودارای  لشکرهای سایبری هستندکه تولید محتوای دروغ و کذب می کنند.

وی افزود: تولیدکنندگان محتوای که در جنگ سایبری این انرژی پیشران و همراهی ویژه را با خود داشته باشند و با تمام توان و استفاده از علم و استعدادهای فراگیر در این عرصه و میدان ورود کرده تا پیروز شویم.

 

مهدی جعفری دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور در آیین افتتاح این رویداد

گفت: رقابت ۷۹۱ تیم در قالب چهار هزار نفر در سراسر کشور از امروز آغاز خواهد شد و بدون وقفه و ۴۸ ساعت در حوزه بازی های ویژه تلفن همراه، انیمیشن و موشن گرافی به رقابت می پردازند و منتخبان به مرحله فینال کشوری که یک ماه آینده برگزار خواهد شد راه پیدا کرده و رقابت می کنند.

وی افزود کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده و تیم هایی که در بخش بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر می شوند برای تجاری سازی شده محصولاتشان مورد حمایت قرار می گیرند تا کسب و کار جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد جوایز ملی را هر سال تیم های تولید محتوای استان کرمان به خود اختصاص می دهند که امیدواریم امسال هم این جوانان جوایز ملی را به دست بیاورند.

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور تاکید کرد: زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است که امیدواریم مسئولان از این بستر استفاده کنند.

سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای بسیج استان  دراین مراسم گفت: جنگ سایبری که دشمن علیه ایران آغاز کرده با هدف تکه تکه کردن ایران است نه دفاع از حقوق زنان زیرا عربستان که منشا آغاز این جنگ است خود به زنان کشورش بها نمی دهد.

وی افزود: حفظ خون شهدا و خون شهید مقاومت سردارحاج قاسم سلیمانی با تولید محتوا در بستر فضای مجازی ممکن است تا بتوان با التهابات ایجاد شده توسط دشمن مقابله کرد، با استوری های بحق آرشام ها و محمدرضاهایی که در جنگ رسانه ای شهید می شوند می توان دشمن را ناامید کرد.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های استانی تولید محتوا در سرچشمه رفسنجان پنج تیم در حوزه نرم افزار و چهار تیم در حوزه بازی های تلفن همراه و ۱۱ تیم هم در بخش انیمیشن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از سه رشته ۲ سکوی قهرمانی نرم افزار و انیمیشن متعلق به جوانان تولید محتوای استان کرمان شد.

 

Likes0Dislikes0
نظرات و ارسال نظر